نظر جالب نیوشا ضیغمی درباره مهاجرت مهناز افشار + عکس

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی دیپلم معماری دارد ولی نیوشا ضیغمی به دلیل این که در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.نیوشا ضیغمی به مهاجرت مهناز افشار واکنش نشان داد.

مهناز افشار مدت هاست که در خارج از کشور زندگی می کند و برخی مواقع زمزمه هایی درباره بازگشت او به ایران به گوش می رسد اما احتمال آن خیلی ضعیف است که به ایران برگردد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی درباره اقدام مهناز افشار به مهاجرت می گوید : درباره کاری که خانم افشار انجام داده است اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده‌ام، اینجا مانده ام و در اینجا خواهم ماند. با همه اتفاقات عجیب و غریبی که می افتد و هر روز هم درگیرش هستیم ترجیح می دهم و دوست دارم اینجا باشم. من اینجا جوانی ام را گذاشتم و با تلاش به این جایگاه رسیده‌ام و ترجیح می‌دهم که همین جا بمانم.

 مهناز افشار

وضعیت مهناز افشار پیچیده است :

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده های قضایی با اتهام هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 710333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟