عکس فشن طوری و جذاب دنیا مدنی جنجال کرد

مادر دنیا مدنی ، رویا تیموریان بازیگر مشهور و پیشکسوت است . پدردنیا مدنی میرولی الله مدنی و خواهرش درنا مدنی است. نیما طباطبایی پسرخاله  دنیا مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بودکه به دلیل عارضه تومور مغزی چندی قبل درگذشت. پدر و مادر  دنیا مدنی از هم جدا شده اند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا مدنی است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

به گزارش رکنا، تصویری که در ادامه می بینید عکس جدید دنیا مدنی به شیوه فشن و ژست خاص است که دنیا مدنی بازیگر زن جوان و دختر خانم رویا تیموریان منتشر کرده است.

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی

ازدواج دنیا مدنی

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

دنیا مدنی با انتشار این عکس نوشت: روزی روزگاری در پاریس...

دنیا مدنی

دنیا مدنی

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 709794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟