مانتوی جلو باز و شلوار کوتاه آرام جعفری + عکس

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران است . آرام جعفری بازیگر است.آرام جعفری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک و دانش آموخته رشته نفاشی از هنرستان سوره است.آرام جعفری اصالتا تبریزی می باشند و آرام جعفری یک برادر بزرگتر از خود دارد .

آرام جعفری

خانواده آرام جعفری

پدرم رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران خوانده بود و مدیرکل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 درگذشت و مادرم فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است و برادرم هم مهندس مکانیک است.

آرام جعفری

شهرت آرام جعفری

استعداد بازی او در مجموعه زیر آسمان شهر در سال 1380 وقتی 21 ساله بود شکوفا شد و چهره او را به مرد شناساند سپس با کاترین قهوه تلخ هم در خاطره ها ماندگار شد.

آرام جعفری

عکس همسر آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است.

به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.

خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

آرام جعفری

عمل زیبایی آرام جعفری

او نیز جز بازیگرانی می باشد که از جراحی بینی برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کرده است و چهره اش نسبت به سال های اولیه تغییر یافته است.

آرام جعفری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :مه شو

کدخبر: 709649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟