رفتار عجیب بهاره رهنما در خیابان + فیلم
حجم ویدیو: 10.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

بهاره رهنما در ماه آذر به دنیا آمده است. اصالت بهاره رهنما اراکی است. دختر بهاره رهنما در خارج از ایران تحصیل می کند. مدتی بهاره رهنما توانست مقدار زیادی وزن کم کند. در ادامه فیلم عجیبی از بهاره رهنما را مشاهده خواهید کرد.

استوری بهاره رهنما در توضیح فیلم منتشر شده

بهاره رهنما با انتشار یک استوری توضیح داد که این ویدئو مربوط به فیلم روز عکس به کارگردانی میلاد بهار است. این کارگردان نیز ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد و این موضوع را تایید کرد.

میلاد بهار با انتشار این ویدئو نوشت: این روز ها، این حجم از خشونت علیه سلبریتی ها را اقداماتی از پیش فکر شده می دانم، پس از ماجرای خانم ستاره اسکندری و خیلی از دوستان، این دومین بار است که بعد از واقعی جلوه دادن تیزر تاتر مار بازی حالا با تصاویر پشت صحنه فیلمی قصد تخریب بهاره رهنما را دارند.

در طول سومین همکاری ام با ایشان متوجه خیل عظیمی از خشونت زنان علیه ایشان شدم و جالب است که موضوع فیلم “ روز عکس “ هم دقیقا همین نوع خشونت است.

بهاره رهنما و رقیب عشقی اش

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آن هم نوشتن داستان بود.

بازیگری بهاره رهنما از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟