عکس دو نفره و خندان آناهیتا افشار و محمدرضا غفاری

آناهیتا افشار از بازیگران کشورمان است. روز گذشته تولد آناهیتا افشار بود. آناهیتا افشار فارغ التحصیل رشته نقاشی است. آناهیتا افشار دوستی صمیمی با فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده دارد. جالب است که به مناسبت تولد محمدرضا غفاری بازیگر کشورمان عکس دو نفره او با آناهیتا افشار منتشر شد.

آناهیتا افشار و غفاری

محمدرضا غفاری کیست؟

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 مرداد 1364 در تهران متولد شد. این بازیگر سینما و تلویزیون دانش آموخته رشته گرافیک است.

نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه میدهد و به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر راه یافت. این هنرمند کشورمان در خانواده ای چهار نفره متولد شد.

محمدرضا غفاری یک خواهر بزرگتر دارد و پدرش را زمانی که تنها یک و سال نیم سن داشت از دست داد.  با سختی های زیادی دوران کودکی تا جوانی را پشت سر گذاشت.

محمدرضا غفاری پدرش را از دست داد

به دلیل نبود پدر، رابطه و علاقه خاصی میان و او مادرش وجود دارد. غفاری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد است و به گفته خودش هنوز به ازدواج فکر نمیکند و باید این اتفاق برایش بیوفتد.

از سوی دیگر به دلیل وابستگی زیادی که به خانواده اش دارد هنوز نتوانسته مسئولیت ازدواج را بپذیرد. غفاری درحالی که تنها یک و سال و نیم داشت پدر را از دست داد و در برنامه خندوانه خاطره ای تلخ از اولین روز مدرسه اش را تعریف کرد.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟