یوگا به سبک مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است و مهناز افشار تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است . مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و مهناز افشار حالا بخاطر شرایطی ، ساکن آلمان است دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهر مهناز افشار هم آرایشگر است. پدر مهناز افشار سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

به گزارش رکنا، در ادامه عکس مهناز افشار را در حال تمرین یوگا مشاهده می کنید:

مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار پست زیر را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

هر روز زندگی برای شخص من مثل یک درس میمونه که حتی میتونه درس سخت و اذیت کننده هم باشه اما باید ازش عبور کرد و ساخته شد باید از سطح فاصله گرفت از حواشی تخریب کننده و هرچیزی که انسان رو از انسان ماندن و رشد کردن دور میکنه. باید دور شد...

کدخبر: 708351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟