کودک جنجالی که به اصرار با رضا گلزار و بقیه عکس می گیرد !

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. صمیمی‌ترین دوست محمدرضا گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران محمدرضا گلزار با علی دایی صمیمی‌تر است.

به گزارش رکنا، والدین کودکی که در سریال گیسو بازی می کند اصرار دارند که او با بازیگران مشهور عکس بگیرد حتی اگر حالت چهره اش مانند عکس زیر باشد !!

محمدرضا گلزار بازیگر و ورزشکار این روزها عکسی از خود با بچه ای در بغل منتشر کرد.

عکسی که در ادامه می بینید تصویر محمد رضا گلزار بازیگر مطرح سینمای ایران است که احتمالا در پشت صحنه سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 گرفته شده است.

عکس- محمدرضا گلزار هم بچه بغل شد! - وقت صبح

گلزار با دختر هندی ازدواج کرده است؟

بازی محمدرضا گلزار در کنار دیا میرزا بازیگر هندی فیلم  سلام بمبئی با حواشی زیادی همراه شد و خبرهای ضد و نقیضی از ازدواج این دو هنرمند به گوش می رسید که محمدرضا گلزار در یک مصاحبه آن را رد کرد. سلام بمبئی فیلمی به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بود که سال 94 ساخته شد.محمدرضا گلزار بازیگر سلام بمبئی دی یک مصاحبه به شایعه ازدواجش با دیا میرزا بازیگر زن هندوستانی خاتمه داد.در این مصاحبه از دیا میرزا درباره متاهل بودن یا نبودنش پرسیده میشود که او خبر ازدواجش را تایید می کند.

خبرنگاری که مصاحبه را انجام میدهد در ادامه میگوید که طرفدارانتان دیگر نگران نباشند و محمدرضا گلزار در پاسخ به این صحبت او گفت:ایشان متاهل هستند، اسم همسرشان آقای ساحل است که مرد بسیار نازنینی است و دوست خوب من است.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 706674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟