کشف حجاب عجیب شیرین صمدی مجری زن صدا و سیما + عکس

شیرین صمدی مجی ایرانی زاده آذر ماه سال ۱۳۶۳ در شهر اصفهان است.  شیرین صمدی مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی را دارد . شیرین صمدی از مجریان قدیمی برنامه کودک و برنامه های جدید صدا و سیما است . شیرین صمدی به بازیگری هم علاقه داشته است. شیرین صمدی ممنوع التصویر شده است.

شیرین صمدی

در اقدامی عجیب شیرین صمدی مجری صدا و سیما که گفته می شد ممنوع التصویر شده است برای اینکه ثابت کند دیگر در صدا و سیما کار نمی کند تصویری بی حجاب از خود منتشر کرد.

کشف حجاب شیرین صمدی

شیرین صمدی در اینستاگرام نوشت:

اینم یه عکس در جواب اونهایی که مدام ازم می پرسن ، دیگه تلویزیون برنامه اجرا نمی کنید؟ خودتون نمی رید یا ممنوع التصویر هستین ؟ و... و... و... و... تمام

کشف حجاب عجیب شیرین صمدی مجری زن صدا و سیما + عکس

شیرین صمدی از کشف حجاب گفت

شیرین صمدی مجری سابق برنامه های کودک و نوجوان صدا و سیما  آذر ماه 1363 در اصفهان به دنیا آمده است.

شیرین صمدی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم اجتماعی است که کار در صدا و سیما را از اجرای کودک شروع کرد و حالا ممنوع الکار در تلویزیون شده است.

شیرین صمدی

شیرین صمدی و اجرا در شبکه تلویزیونی اصفهان

شیرین صمدی در 20 سالگی با شبکه تلویزیونی اصفهان وارد عرصه اجرا شد و شش سال بعد در سال 1389 مجری ثابت برنامه هایی مثل «کتابخانه صبا» ، «سیمای خانواده» و «قاصدک» شبکه یک سیما شد.

شیرین صمدی از تئاتر شروع کردم

شیرین صمدی در یک مصاحبه گفت:  از سال 1378 وقتی 15 ساله بود به صورت جدی با تئاتر شروع کردم و حتی بعنوان یک خانم روی صحنه نقالی می کردم و شاهنامه خوانی هم انجام می دادم.

وی افزود: بعد بعنوان داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوانان شدم و سپس در سال های بعد داور جشنواره سازمان ملی رو هم برعهده داشتم.

شیرین صمدی

شرین صمدی در ادامه گفت: مدتی علاوه بر اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به تهیه کنندگی داریوش ربیعی بعنوان نویسنده کارهای آیتمی هم بودم.

شیرین صمدی

شیرین صمدی راز موفقیت خود و یک مجری را صداقت در یک کلام ، این طوری است که می شود با مخاطب ارتباط برقرار کرد ، من تلاش می کنم که آیینه تمام نما باشم چون مخاطب من عام است.

وی ادامه داد: تئاتر را دوست دارم و دوست داشتم بازیگر شوم ، ولی نمیدانم چه شد که به سمت اجرا کشیده شدم البته خوشحالم که علاوه بر مجریگری ، کارگردانی و نویسندگی هم می کنم.

 

شیرین صمدی

شیرین صمدی از ممنوع الکاری گفت

شرین صمدی سال 1396 بعد از بازی در یک تئاتر و انتشار عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی خود ، دچار ممنوع الکاری شد.

او می گوید: در آن تیزر و پوستر حجاب نامناسبی هم نداشتم ولی دوستان ایراد گرفتند که چرا اصلا از خودش عکس گذاشته است و اصلا چرا تئاتر کار کرده است.

 

شیرین صمدی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 705240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟