کت و شلوارهای خاص سلبریتی‌ها روی فرش قرمز +عکس های دیدنی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مراسم، جشن‌ها و جشنواره‌های سینمایی، حضور ستاره‌ها بر روی فرش قرمز است که گاه بیش از خود مراسم جلوه می‌کند و پوشش خبری داده می‌شود.

به گزارش ایران آرت، در ماه جولای ستاره‌های سرشناسی از جمله جاستین ثرو، خواخین فینیکس، آدریان برادی و... با کت و شلوارهای جدید و جذاب دیده شدند که در ادامه گزارش و عکس‌هایی از آن‌ها که توسط سایت‌ شوآنا آماده شده را خواهید دید. 

 

1. آرمی همر

 

1

مرا با اسمت صدا بزن، احتمالاً بهترین چیزی بوده که تاکنون برای آرمی همر اتفاق افتاده است. او در یک فیلم بسیار خوب بود و به‌طور تصادفی، شروع به پوشیدن چند کت شلوار خوب کرد. به‌عنوان‌مثال: کت شلوار اندامی کلاسیک و بدون کراوات مناسب برای حرکت روی فرش قرمز.

 

2- انسل الگورت

 

2

وقتی در مهمانی رالف لورن، تنها بهترین پارچه‌های آیوی حضور دارند. که دقیقاً چیزی است که انسل الگورت می‌خواسته، بلیزر راه‌راه با نوارهای مونوکروم در همه جای آن. شما می‌توانید دیپلم هارواردتان را نگه دارید.

 

3- جاستین ثرو

 

3

در نهایت، شیوه‌ای برای پوشیدن کت یقه ماندارین بدون اینکه بیش‌ازحد و بیش‌ازپیش در هتلی پنج ستاره، در چشم باشد، پیدا شد. تنها کافی است مثل جاستین ترئو، تمام مشکی بپوشید، و ظاهرتان را با کراوات و چکه مشکی کامل کنید.

 

4- چادویک بوزمن

 

4

بلک پنتر رو پرده، مبارز سفید بیرون از آن: چادویک بوزمن مونوکرومش را با یک کت لویی ویتون عوض کرد.

 

5- دامینیک کوپر

 

5

ماما میا! و اکنون با خلاصه‌ای از تفاوت‌ها ادامه می‌دهیم: یک نفر احساس خوبی دارد و دیگری احساس می‌کند کاش همه‌اش اکنون تمام شود. اما همه ما بر سر یک موضوع باهم توافق داریم و آن، ظاهر دامینیک کوپر است.

 

6- کالین فرث

 

6

از یک مرد تنها به کینگزمن، کت شلوار مردانه مشکی کلاسیک همیشه به کالین فرث می‌آید. و می‌تواند به شما نیز بیاید. فقط از اندام و اکسسوری‌هایی که دارید، اطمینان حاصل کنید که مناسب این مدل باشند.

 

7- کریس رابشاو

 

8

بدن یک بازیکن راگبی، برکت است. اما درعین‌حال می‌تواند نفرین هم باشد. کریس رابشاو می‌تواند به کت شلوار تماماً سفید باکسیر ظاهری زیبا ببخشد.

 

 

8- تئو جیمز

 

9

«چگونه به پایان می‌رسد» ممکن است ترس از ازدواج تئو جیمز را در آخرالزمان به نمایش درآورد، اما تنها چیزی که باعث می‌شود او زنده بماند: کت شلوار خوش‌دوخت مونوکروم کلاسیک پاول اسمیت است. که با پیراهن سفید، ظاهری بی‌نظیر می‌دهد.

 

9- یوآخین فینیکس

 

10

آیا ما به جوکر دیگری نیاز داریم؟ شاید نه. آیا ما به یوآخین فینیکسی که کت شلوار به تن کرده چی؟ قطعاً بله. این به این خاطر است که اسکویر بهترین اکسسوری‌ها را برای او آماده کرده است- سایه‌های کلاسیک، جیب مربعی- که ظاهر فوق‌العاده‌ای به او می‌دهد.

 

 

10- آدریان برادی

 

11

ما مطمئن نیستیم آدریان برادی کج شروع می‌شود و وس اندرسون خرابکار دوره‌اش به پایان می‌رسد. شاید طول عمر آن زیاد باشد. او از زمانی که کارش را در سینما شروع کرده است تاکسیدوهای زیبایی به تن کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

بلایی که داخل ماشین بر سر نوعروس تهرانی آمد/ حسن به اعدام محکوم شد+عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

این دختر 18 ساله چادری کیست؟!+ عکس و جزییات هولناک

اعتراف به قتل یکی از قوی ترین مردان ایران + عکس قاتل و مقتول

قتل نوعروس در روز هفتم ماه عسل / داماد اعتراف کثیفی کرد + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

پسر عاشق پیشه پس از ازدواج دختر خاله اش رفتار شیطانی کرد

دیده شدن یک روح در فیلمی که اتفاقی گرفته شد + فیلم

تجاوز به دختر شیرازی در خانه جوان شیطان صفت /  شهلا معلم خصوصی بود + عکس

 شوهرم را خواب کرد و بالای سرم آمد! / نقشه مرد شیطان صفت برای تصاحب زن جوان یک مرد ناشنوا در مشهد

سرانجام نامعلوم سلاطین موادمخدر ایران/ از تمساح خلیج تا حسین پنجک

خواب 4 میلیارد تومانی تبهکاران تهرانی در خانه اعیانی پسر تاجر + عکس

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟