واکنش کارگردان جنجالی به اخراج شدنش / قبلاً هم عده‌ای را آزار داده بودم!

گان که کارگردانی دو فیلم نخست این مجموعه موفق را در کارنامه دارد، به خاطر اظهارات آزاردهنده‌اش درباره موضوع‌هایی مانند تجاوز Rape و آزار جنسی کودکان عذرخواهی کرده است.

استودیو دیزنی در میانه رویداد سینمایی کامیک کان خبر اخراج گان را رسما اعلام کرده است. آلن هورن رییس این استودیو گفته: «رفتار و اظهارات اهانت‌آمیزی که در توییتر جیمز کشف شده غیر قابل دفاع و مغایر با ارزش‌های استودیوی ماست و ما تصمیم به قطع روابط حرفه‌ایمان با او گرفته‌ایم.»

گان که با کارگردانی فیلم ترسناک «خزیدن» (Slither) به محبوبیتی بی‌سابقه دست یافت، بلافاصله در توییترش ابراز پشیمانی کرده است. گان نوشته: «پیش‌تر هم به خاطر حس شوخ‌طبعی‌ام که در مواردی باعث آزار دیگران شده عذرخواهی کرده‌ام. از طرف دیگر، وقتی این‌جور شوخی‌های شوکه‌کننده را منتشر کردم در واقعیت مرتکب چنین کارهایی نشده بودم.»

دیزنی هنوز از جایگزین گان حرفی به میان نیاورده است. به علاوه تا پیش از این، خبری رسمی مبنی بر تولید بخش سوم «نگهبانان کهکشان» و همین‌طور تاریخ اکران سینمایی این پروژه اعلام نشده بود. با این حال، گان در مصاحبه‌های قبلی‌اش کتمان نکرده بود که دیزنی علاقه‌مند به ادامه تولید این مجموعه سینمایی است. دو فیلم نخست «نگهبانان کهکشان» استقبال سینماروهای سراسر دنیا را به دنبال داشتند و در مجموع، بیش از 1.6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کردند.

گان همچنین در بیانیه‌ای که دیروز (جمعه) منتشر کرده گفته با وجود این‌که سال‌ها از انتشار توییت های مذکور گذشته، اما درک می‌کند و به تصمیم دیزنی مبنی بر قطع ادامه همکاری احترام می‌گذارد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟