فیلم توقیفی محمدرضا گلزار در نوبت اکران!

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه هفتم خرداد این شورا گفت: در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی Movie «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در گروه سینمایی کورش بعد از نمایش فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا بسته شد تا در گروه زندگی بعد از فیلم «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد نمایش داده شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: ۱۵ خرداد آخرین روز نمایش فیلم های نوروزی با پایان ۱۰ هفته اکران خود در تهران است که البته نمایش این فیلم ها با حواله شورای صنفی در پردیس های سینمایی امکان پذیر است.

فرجی تاکید کرد: اکران های جدید خردادماه از چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز می شود.

وی درباره نبود تبلیغات مناسب برای طرح اکران ماه مبارک رمضان گفت: این مساله امروز در شورای صنفی نمایش طرح موضوع شد. در واقع امسال هیچ نوع تبلیغاتی برای طرح اکران رمضان در تلویزیون صورت نگرفته است و به همین دلیل خروجی که نسبت به سال های قبل انتظار آن را می کشیدیم به وجود نیامد. البته در این مدت تنها در روزهای نیم بها فروش فیلم ها خوب است. دوستان در زمینه تبلیغات این طرح، پیگیری های لازم را انجام می دهند تا به نتیجه مناسب برسند.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟