فیلم پر بازیگر و معروف پنجمین فیلم پرفروش تمام تاریخ سینما شد

فیلم «انتقام جویان» در سومین هفته پیاپی به فیلم پرفروش باکس‌آفیس هالیوود نائل شده است. این فیلم در هفته گذشته 61.8میلیون دلار فروش داخلی داشته است تا به رقم 547.8میلیون دلار فروش کلی دست یابد؛ اما موفقیت عمده فیلم در بخش بین‌المللش رقم خورده است که با افتتاحیه خارق‌العاده‌آی در بازار Store چین داشته و به فروش 200 میلیونی دست یافت. در مجموع در هفته گذشته به رقم فروش 349میلیونی در بازار بین‌المللی دست یافته است تا مجموع فروشش به رقم 1میلیارد و 600میلیون دلار برسد و به رتبه پنجم پرفروش‌های تاریخ سینما Cinema صعود کند.

سریع و خشمگین 7، یخ‌زده، پلنگ سیاه، جنگ ستارگان: آخرین جدای و هری پاتر و یادگاران مرگ-قسمت دوم فیلم‌هایی است که انتقام‌جویان پست سر گذاشته است و به زودی می‌تواند رکورد فروش پارک ژوراسیک را بزند و رتبه چهارم را به دست آورد. «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در آمریکا رتبه هشتم پرفروش‌های تاریخ را در اختیار دارد.

در این هفته کمدی «زندگی میهمانی» ملیسا مک‌کارتی به فروش خالص 18.5میلیون دلاری دست یافت تا این فیلم اولین فیلم به کارگردانی شوهر این بازیگر Actor باشد که که افتتاحیه‌ای 20میلیونی را تجربه می‌کند. این فیلم در رتبه دوم باکس‌آفیس قرار دارد.

تریلر «عادی شدن» گابریل یونیو نیز به فروش 16.5میلیونی دست یافته است. این فیلم با بودجه 6میلیونی دلاری ساخته شده است. این فیلم رتبه سوم باکس‌آفیس را در اختیار دارد.

پس از شش هفته اکران، «مکانی آرام» هفته را با فروش 6.4 میلیونی دلاری به اتمام رساند تا به فروش داخلی 169.5میلیون دلاری دست یابد و به رتبه پنجم جدول فروش برسد.

«در دریا» نیز با فروش 10میلیون دلاری به فروش کلی 29میلیون دلاری رسیده است و جایگاه چهارم فروش را در اختیار دارد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟