اکران فیلم جدید هومن سیدی مشخص شد

سعید سعدی تهیه کننده سینما Cinema درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی Movie «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی گفت: این فیلم به «پری سا» تغییر نام داد زیرا با مشورت هایی که انجام دادیم متوجه شدیم این نام می تواند بیشتر باعث جذب مخاطب شود ضمن اینکه ما این اثر را تدوین مجدد کردیم، دلیل این امر هم این بود که ما برای رساندن «پری سا» به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تدوینی روی این اثر انجام دادیم اما وقتی به این جشنواره راه پیدا نکرد تصمیم گرفتیم با فراغ بال یک بار دیگر آن را تدوین کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کارهای ویژوآل توسط حسن پیله ور در حال انجام است و بعد از آن کارهای صداگذاری و موسیقی انجام می شود که برای ساخت موسیقی با مسعود سخاوت دوست قرارداد بسته ایم.

این تهیه کننده با اشاره به اثر دیگرش با نام «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی بیان کرد: ما برای دریافت پروانه نمایش اقدام کرده ایم اما هنوز موفق به گرفتن آن نشده ایم. در صورت دریافت پروانه نمایش، «مغزهای کوچک زنگ زده» را بدون هیچ تغییری نسبت به نسخه ای که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر اکران شد، بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال به نمایش می گذاریم.

وی در پایان درباره نمایش فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان اظهار کرد: ما برای این اثر هم درخواست پروانه نمایش داده ایم و به محض دریافت مجوز، این اثر را به نمایش می گذاریم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟