ساخت یک فیلم رزمی با هزینه 3 میلیاردی! / نمایش رایگان فیلم در جشنواره فیلم فجر

نشست خبری فیلم «خروج» با حضور علیرضا سهراب زاده کارگردان و دیگر عوامل فیلم در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد. در این نشست، علیرضا سهراب زاده به تشریح نظرات و دیدگاههای خود در خصوص ساخت این فیلم رزمی پرداخت.
وی افزود: فیلم سینمایی Movie رزمی «خروج» همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر بصورت رایگان تا پایان جشنواره برای علاقمندان اکران شد.
سهراب زاده در این نشست در پاسخ به سوالی خبرنگاری در خصوص اقتصادسینما Cinema و نحوه تامین هزینه این فیلم اظهار داشت: همه جای دنیا به صنعت سینما نیز همانند سایر صنایع و کسب‌ و کارها به عنوان یک منبع درآمد مالی توجه می‌کنند. لذا یکی از مواردی که معمولا در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد تولید فیلم‌های کم‌ هزینه و پرمخاطب است.
وی تصریح کرد: هدف من از ساخت این فیلم ترویج تولید فیلم های رزمی با بهره گیری از پتانسیل های داخلی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای علاقمندان این رشته است.
این کارگردان گفت: علی رغم اهمیت مسایل اقتصادی در بخش تولید فیلم های سینمایی، باید عرض کنم بنده به هیچ عنوان نگاه صرف اقتصادی به این موضوع نداشته ام. لذا در صدد هستیم با تولید فیلم های رزمی و اکشن ، ضمن پاسخ به نیاز مخاطبان این فیلم ها ، بستر لازم را برای ورود و تشویق جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی فراهم نماییم.
سهراب زاده در ادامه به هزینه ساخت این فیلم اشاره کرد و گفت: برای ساخت این فیلم ٣ میلیارد تومان هزینه شده است.
به گفته وی سعید پیرو، اسماعیل اکبری، مسلم دارابی، نعمت جلالی، پیمان شیخی، احسان قائدی، ستاره سهراب زاده، الهام جدی، دکتر مرادی و جعفری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و چنگیر جلیلوند، حسین عرفانی، تورج نصر، جواد پزشکیان و شایان شام بیاتی نیز از جمله دوبلور های این فیلم سینمایی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟