جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در جشنواره سی و ششم فیلم فجر کار درستی نبود

علیرضا آرا بازیگر Actor تئاتر، سینما Cinema و تلویزیون در گفتگویی درباره فیلمهای جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: 15 فیلم در این دوره دیده ام و فیلم های خوب کم نبودند، من با سلیقه و نظر شخصی خودم 3 فیلم را بیشتر از سایر فیلم ها دوست داشتم.
وی درهمین راستا افزود: تنگه ابوقریب بهرام توکلی، مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی و اثر سرو زیر آب از فیلم هایی بودند که آن ها را دوست داشتم.
وی درباره این که بازی کدام یک از بازیگران در جشنواره سی و ششم فیلم فجر او را جذب کرده است اظهار کرد: بازی خوب در این دوره بسیار زیاد دیدم و درخشان تر از سال های قبل شاهد بازی های خوبی بودیم جواد عزتی و امیر جلیلی ، فرهاد اصلانی، نوید محمدزاده و بازی کوتاه شهرام حقیقت دوست در سرو زیر آب را دوست داشتم و از بازی های خوبی بودند.
این بازیگر درباره جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر بیان کرد: از یک نظر سالن ها خلوت تر و تفکیک شده و شلوغی کمتر شده است که من موافق هستم اما برنامه ریزی جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان یک اشتباه بزرگ داشت ، در ده روز جشنواره هنرمندان به اصحاب رسانه برای مطرح شدن حرف هایشان و رسانه ها برای تولید محتوا به هنرمندان نیاز دارند و جدایی این دو از هم اشتباه بود .
آرا ادامه داد: به شخصه برج میلاد را برای برگزاری جشنواره دوست داشتم و جشنواره با برج میلاد شخصیت داشت .
وی خاطر نشان کرد: باغ کتاب مکان بسیار خوبی است که نظم و ترتیب دارد اما این که جشنواره و اصحاب رسانه از هم تفکیک شده اند و هر کدام در گوشه ای هستند و هنرمندان بخشی در باغ کتاب و بخشی دیگر در سینماهای مختلف برای دیدن آثار می روند جالب نیست .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟