ماجرای قالپاق‌ فروشی بازیگر مشهور

رضا رویگری بازیگر Actor تئاتر، سینما Cinema و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر پایم بهتر شده است اما دستم حرکت ندارد و به همین خاطر در خانه استراحت می کنم. وضعیت جسمانی این روزهای من باعث شده در هیچ فیلمی بازی نکنم. دو اثر پیشنهاد شد که یکی از آن ها خوب نبود و با اثر دیگر قرارداد بسته ام اما زمان شروع تولید آن مشخص نیست.

بازیگر نقش کیان در "مختارنامه" درباره گذران امور زندگی با توجه به بیکاری اش افزود: شرایط بسیار سختی در زندگی دارم و به همین دلیل حاضرم دست به هر کاری بزنم تا بلکه وضعیتم بهتر شود.

رویگری با اشاره به انتشار نادرست مصاحبه‌ای از وی که اخیرا توسط یکی از رسانه ها با موضوع قالپاق فروشی منتشر شد توضیح داد: من در آن مصاحبه نگفتم می خواهم قالپاق فروش شوم بلکه گفتم اگر این همه سال که در بازیگری بودم از کرج تا تهران قالپاق هایی که از ماشین ها در می آمد جمع آوری می کردم و می فروختم وضعم بهتر از حال فعلی ام بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی و کاری ام خراب است، حال و حوصله هیچ چیز را ندارم و کسی هم به فکر من نیست. به دلیل چنین شرایطی اذیت می شوم به خصوص که جز بازیگری کار دیگری ندارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟