لالا کن متناسب برای بچه ها +عکس

عظیم محمدی مدیر جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی Movie «لالاکن» به کارگردانی مصطفا قربان‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم گفت: چندی پیش کار در این اثر را به پایان رساندم و فکر می کنم در حال حاضر در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد اما یک نسخه آن به دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ارسال شده است.

وی افزود: این فیلم کودک فضای خوبی دارد و فکر می کنم می تواند با کودکان ارتباط برقرار کند ضمن اینکه ما در «لالاکن» یک فضای استودیویی داشتیم که در آن خواب یک کودک را طراحی کردیم به این صورت که او خواب برف و فضای مه آلود و بارانی را می بیند و ما این فضاها را در فیلم گنجاندیم.

فیلم لالا کن

محمدی بیان کرد: ما برخی کارهای فانتزی را در این فیلم انجام دادیم تا برای کودکان قابل توجه باشد از همین رو به دنبال این بودیم که فیلم بتواند روی بچه ها تاثیر بگذارد. با توجه به حساسیت آثار کودک، این گونه سینمایی باید ضمن تاثیرگذاری روی کودکان بتواند در ذهن آنها نیز باقی بماند.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش گفت: چندی پیش کارهای فیلم کوتاه «بی سیم» را به پایان رساندم که اثری در حوزه دفاع مقدس است همچنین قرار است حدود ۱۵ روز دیگر یک فیلم سینمایی را در کشور سوریه جلوی دوربین ببریم که امیدوارم ادای دینی به شهدای مدافع حرم باشد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟