تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۵ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در محدوده این دانشگاه به سه نفر رسید.

دکترمهران امینی‌فرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیماران در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه تحت درمان‌هستند و حال عمومی آنان رو به بهبود است.

وی افزود: علاوه بر این، تعدادی بیمار مشکوک نیز در حوزه این دانشگاه تحت نظر هستند که نتیجه آزمایش آنان هنوز اعلام‌نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تاکید بر رعایت بهداشت و جلوگیری از حضور افراد در اماکن شلوغ گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از برگزاری تمام‌ مناسبت ها و مراسم در حوزه زیرپوشش این دانشگاه که سبب تجمع افراد شود جلوگیری می شود.

دکتر محمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز تعداد بیماران کرونا در حوزه زیرپوشش این دانشگاه را ۱۱ نفر اعلام کرد.

تماس های مکرر خبرنگار ایرنا با دکتر میرزایی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی زابل و مسوول روابط عمومی این دانشگاه بی پاسخ ماند اما براساس آماری که روز گذشته اعلام شده بود تنها یک نفر در حوزه این دانشگاه مبتلا به ویروس کرونا است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و هیرمند زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه، سیب سوران زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، مهرستان، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟