محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه شد

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهل و ششمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های جمعی، ضمن گرامیداشت دهه اول ماه ذی الحجه اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم که بار دیگر مطابق خواست اعضای خانواده قوه قضائیه یکی از بهترین پیشکسوتان این مجموعه را برای ریاست و مدیریت قوه قضائیه انتخاب کردند. همچنین برای رئیس جدید قوه قضائیه در مسیر تحول و تعالی آرزوی توفیق دارم.

وی افزود: از ریاست قبلی قوه قضائیه که یک دوره کوتاه اما توأم با افتخار را در قوه قضائیه بنا کردند هم تشکر می‌کنم زیرا اقدامات او موجب امید در بین مردم شد و رضایتمندی مردم را از عملکرد قوه قضائیه بیشتر کرد.

اسماعیلی ادامه داد: امیدواریم در دولت آینده شاهد تعامل و همکاری حداکثری بین دولت و قوه قضائیه باشیم و البته که امیدواریم بین سه قوه کشور همکاری بالایی وجود داشته باشد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: دوره جدید قوه قضائیه از طرف حجت الاسلام اژه ای دوره «تحول و تعالی» نامگذاری شده است. سند تحول مبنای این راه است و قرار است استمرار اجرای سند تحول و البته توسعه و تسریع اجرای مفاد این سند را داشته باشیم.

وی گفت: اصلاح و ارتقا و به روز بودن این است توأم مدنظر است، در دوره جدید قوه قضائیه که از هفته قبل آغاز شد خدمت رسانی مردم در حوزه احقاق حق ذیل عدالت مأموریت اصلی ما است و برای انجام این مأموریت تاکید شده است که باید گوشی شنوا توأم با حلم و بردباری در همه ارکان و اجزا قوه قضائیه وجود داشته باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق که پیش از این رئیس دیوان عدالت اداری بود اکنون به عنوان معاون اول قوه قضاییه انتخاب شد.

وی ادامه داد: خدای بزرگ را شاکرم و از رهبر معظم انقلاب اسلامی کمال تشکر را دارم که بر خانواده بزرگ قضایی منت نهادند و بار دیگر مطابق خواست اعضای این خانواده یکی از بهترین پیشکسوتان این مجموعه را برای ریاست قوه قضاییه انتخاب فرمودند و برای ریاست جدید قوه قضاییه آرزوی موفقیت دارم و ایبن دوره که در امتداد دوره قبل قرار دارد از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به نام دوره تحول و تعالی نامگذاری شده است.

اسماعیلی اظهارداشت: همکاران قضایی نیز با ابلاغ انتصاب ریاست قوه قضاییه همه توان و تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا این دوره یکی از دوره های موفق وه قضاییه باشد.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: از ریاست قبلی قوه قضاییه نیز قدردانی دارم که در دوره کوتاه ریاست وی که رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت، موجب امید و افزایش اعتماد مردم به قوه قضاییه شد و بسیار خرسندم که رئیس وقت قوه قضاییه مورد اعتماد مردم قرار گرفته و به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم برگزیده شد.

وی ادامه داد: با این دو انتخاب امیدواریم در دولت آینده شاهد تعامل و همکاری حداکثری میان قوای سه گانه کشور باشیم و آثار و برکات مثبتی را برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد.

اسماعیلی گفت: دوره جدید قوه قضاییه از سوی ریاست قوه به عنوان دوره تحول و تعالی نامگذاری شده و همان سند تحول قضایی که با پشتوانه علمی و پژوهشی توسط نخبگان تهیه شده و مورد تایید مقام معظم رهبری و استقبال همکاران قضایی قرار گرفته مبنای کار خواهد بود.

کدخبر: 704572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟