پورابراهیمی: نمایندگان هیچ حجت شرعی برای حضور در کابینه سیزدهم ندارند

به گزارش رکنا، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با نمایندگان اقتصادی ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شرایط جامعه، زمان و فرصت آزمون و خطا در مسائل اقتصادی وجود ندارد، لذا باید برای حل مشکلات از همه امکانات و ظرفیت‌های کشور استفاده کرد. نکته حائز اهمیت این است که در شرایط فعلی همدلی با محوریت رییسی در کشور شکل گرفته است، بنابراین با استفاده از این امکانات می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به فضای انتخابات ی کشور، افزود: در انتخابات گذشته متاسفانه برخی‎ها که قبلاً توسط مردم انتخاب شده بودند، با دشمنان همصدا شدند و گفتند مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما اکثر افراد علی‌رغم گله هایی که داشتند، پای نظام ایستادند و با وجود فشارهای روانی، کرونا و تحریم پای صندوق رای حاضر شدند و  در انتخابات شرکت کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی موفقیت رئیسی را موفقیت یک جناح و گروه ندانست و گفت: موفقیت آقای رئیسی موفقیت جمهوری اسلامی است، لذا باید همه ظرفیت‌ها برای موفقیت او فراهم شود.

پورابراهیمی ادامه داد: نکته قابل توجه در مورد رییس‌جمهور منتخب این است که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در دوران حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اعتماد مردم به این قوه برگشت، لذا ایشان این ظرفیت را دارند که اعتمادها را به قوه مجریه هم بازگرداند.

کدخبر: 700871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟