رئیسی با رای قاطع و پشتوانه قوی مردمی انتخاب شد

به گزارش رکنا، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: به لطف خدا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شهر و روستا با حضور شکوهمند و ارزشمند مردم پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

وی افزود: علیرغم برخی تهدیدها و گمانه‌زنی‌های پرفراز و نشیبی که قبل از انتخابات مطرح می‌شد، دیدیم که حضور و مشارکت مردم به مراتب بسیار بالاتر از آن چیزی بود که برخی‌ها پیش بینی می‌کردند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قبل از انتخابات تحلیلها بر این بود که به خاطر کرونا و برخی گلایه‌ها حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ باشد اما مردم حضوری چشمگیر در انتخابات داشتند.

ارکانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ملت ایران با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب علاوه بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، رئیس جمهور منتخب (آقای رئیسی) با یک رأی قاطع و پشتوانه قوی مردمی انتخاب شد.

وی افزود: هم آقای روحانی و هم آقای احمدی‌نژاد در دوره اولی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند آراء کمتری نسبت به آقای رئیسی در انتخابات کسب کردند و آقای رئیسی با 18 میلیون رایی که در این انتخابات به دست آورد و با درصد آرای 62 درصد هم خالص رأی و هم درصد رأیش بالاتر از دوره اول دو رئیس جمهور قبلی بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این رأی بالای مردمی به آقای رئیسی نشان می‌دهد که رئیس جمهور منتخب از پشتوانه قوی مردم برخوردار است که این پشتوانه قوی مردمی در انتخابات به دنبال کارنامه و سابقه و عملکرد کاری وی در قوه قضائیه در آستان قدس و دیگر بخش‌هاست.

ارکانی خاطرنشان کرد: همین سابقه کاری خوب باعث شده تا مردم به آقای رئیسی اعتماد کرده و با نسبت رأی بالا آقای رئیسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

وی افزود: این رأی بالا مسئولیت آقای رئیسی را سنگین کرده تا با کمک قوای دیگر مهر پایانی بر ناکارآمدی 8 سال گذشته بزند و با دولتی که تشکیل می‌دهد و با کمک قوه مقننه و دیگر دستگاه‌ها از 8 سال گذشته آواربرداری کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:فارس

کدخبر: 698590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟