نماینده مجلس: باید اخلال در جریان انتخابات 1400بررسی شود

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (دوشنبه) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی با اشاره به حضور پررنگ و معنادار مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات با شکوه 28 خرداد اظهار داشت: این حضور را به صورت ویژه تبریک می‌گویم؛ علیرغم هجمه‌های سنگین و اخلال‌هایی که متأسفانه مجریان انتخابات انجام شد اما مردم کار را تمام کرده و گل کاشتند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اخلال در انتخابات تصریح کرد: عمدی بودن و یا غیرعمدی بودن این اخلال‌ها باید توسط کمیسیون‌های اصل 90 و شوراهای مجلس بررسی شود ضمن اینکه بایستی مشخص شود مقصر اخلال مجری انتخابات چه کسی است.

در ادامه خاندوزی نماینده مردم تهران نیز ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات در شرایط سخت کرونایی و معیشتی، گفت: باید کارشکنی مجریان انتخابات در جریان اخذ رأی در ساعات ابتدایی برگزاری فرآیند انتخابات مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت نیز ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات، گفت: از همه کسانی که صحنه انتخابات را رقابتی و گرم کردند خصوصا آقای قاضی زاده هاشمی که از همکاران عزیز ما در مجلس هستند، تشکر می کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟