سعید جلیلی در محله خزانه تهران رای داد / نامزد انصرافی انتخابات 1400: امروز شروع یک دوره جدید از جهش و تلاش همگانی است

رکنا: سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات 1400 به مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی تهران رفت و پس از شرکت در انتخابات گفت: امروز شروع یک دوره جدید از جهش و تلاش همگانی است.

سعید جلیلی ، نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور در مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی تهران در انتخابات 1400 شرکت کرد.

به گزارش رکنا، سعید جلیلی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد انصرافی انتخابات 1400 پس از شرکت در انتخابات گفت: همه سلایق جمع شوند و از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

وی افزود: این شروع یک دوره جدید از یک‌ جهش و تلاش همگانی و جهادی بزرگ است.

جلیلی ادامه داد: باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند تا از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: به امید خدا در این انتخابات هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن است بر تحریم های دشمن و تهدیدها و بدخواهی های دشمن.

وی گفت: هر رای مردم می تواند بر اقتدار کشور اضافه کند و تهدیدها را کم و فرصت ها را بیشتر کند و این امکان را بدهد که با دقت بیشتر پیش برویم.

جلیلی تاکید کرد که منتخب مردم، رییس همه جمهوری و رییس همه مردم است و باید همه مردم کمک کنند که نه تنها از این مشکلات و نارسایی ها عبور کنیم بلکه یک استفاده حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های کشور انجام شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور یک‌ جهش بزرگ را در چهار سال آینده تجربه می کند، گفت: ما فکر می‌کنیم اگر جهش اتفاق بیفتد مسائلی مثل بیکاری، گرانی، تورم و مسکن هم حل خواهد شد.

گفتنی است؛ جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 697811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟