وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات 1400 بازدید کرد / رحمانی فضلی: هیچ مشکلی نداشتیم + فیلم
حجم ویدیو: 3.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

رکنا: عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در وزارت کشور از روند برگزاری انتخابات 1400 بازدید کرد و گفت: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیامده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور دقایقی پیش ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات 1400 در وزارت کشور ، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش رکنا، عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات 1400 در جمع خبرنگاران در رابطه با گزارش های واصله پیرامون اخلال در روند اخذ رأی ضمن رد این گزارش ها اظهار داشت: هیچ مشکلی نبوده است. به صورت طبیعی ما ۷۰ هزار شعبه داریم. در بعضی جاها برق قطع می شود در بعضی جاها اتفاقاتی برای دستگاه می افتد، در همه موارد بلافاصله مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: در عین حال هیچ وقت و به هیچ وجه رأی گیری متوقف نمی شود، زیرا بلافاصله رای گیری به صورت آفلاین انجام می شود بعد داخل سیستم ثبت می کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: رأی گیری از ساعت ۷ شروع شده است. بنابراین تاکید می کنم رأی گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید که برای ۷۰ هزار شعبه طبیعی است، رأی گیری آفلاین انجام می شود.

رحمانی فضلی در خصوص تاخیر در رای گیری سعی در خارج از کشور، تصریح کرد: اطلاعات خارج را دقیق ندارم.

وی در رابطه با اینکه گفته می شود صندوق سیار برای بیماران کرونایی نیست، گفت: هست، لیست بدهند هست. بیمارستان ها هم که همیشه صندوق سیار هست. بیماران قرنطینه ای هم برایشان صندوق می فرستیم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟