انصراف پژمانفر از 6 دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش رکنا، محمد صادق پژمانفر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با صدور بیانیه‌ای از حضور در ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ضرورت مشارکت و اصلاح مدیریت شهری مبتنی‌بر حکمرانی عدالت‌محور در عرصه‌های اجتماعی و زیستی مردم شهر تهران، سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی اینجانب در حوزه برنامه‌ریزی اجتماعی و همچنین همراهی بدنه نخبگانی جبهه انقلاب سبب شد تا پس از مشورت با متخصصین و مؤثرین فعال در حوزه برنامه‌ریزی شهری و با هدف باز کردن گره‌های فرهنگی-اجتماعی اقدام به ثبت‌نام و حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران کنم.

خوشبختانه رویش‌های جبهه انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بیش از ریزش‌ها بوده و در روزهای اخیر به یک لیست جوان و متخصص از جمله بنده، وحدت نظر شکل گرفته است.

و ازطرفی، این احتمال وجود داشت که ادامه حضور بنده در رقابت های انتخابات باتوجه به اینکه می بایست دست جریان انقلاب اسلامی برای ارائه یک لیست که رقبای بی انصاف به آن خدشه نکنند، خالی نباشد و امکان حضور افراد موثر برای حضور در لیست وجود داشته باشد، و با توجه به فضای احتمالی تخریب نسبت به حضور امثال بنده که ممکن است در فضای اجتماعی که همراه با شناخت نسبت به سوابق و فعالیت‌های اینجانب نبوده، این حضور را به عنوان فرزند یکی از چهره های انقلابی، که همیشه خار در چشم دشمنان خارجی و داخلی بوده به این نتیجه رسیدم که ادامه ی حضور در رقابت انتخابات می تواند آسیبی به چهره ی عدالت خواه و ضد فساد ایشان وارد کند. لذا برخود تکلیف می دانم که در این دوره از انتخابات ضمن تشکر از کسانی که به بنده حسن ظن داشته و بنده را دعوت به حضور به عنوان کاندیدا در انتخابات نمودند عذرخواهی میکنم و از ادامه ی حضور در انتخابات به نفع لیست جریان انقلاب که در روزهای آینده منتشر خواهد شد انصراف خود را به عنوان کاندیدا در انتخابات اعلام می کنم.

الحمدلله باتوجه به حضور متعدد جوانان انقلابی و متخصص تصمیم بر آن گرفتم در عرصه‌های دیگر مدیریت شهری تاثیرگذار باشم لذا از تکلیف سنگین حضور در شورای اسلامی شهر تهران انصراف می‌دهم.

لازم به ذکراست دوستانی که مسول تهیه لیست‌های مختلف بودند در فرایند تهیه لیست با وسواس خیلی بالایی ، این فرایند را طی کردند و با یک انتخابی که همه جوانب آن را سنجیده بودند این مهم اتفاق افتاد و تاکید بسیار بالایی در بین دوستان بود که خدایی ناکرده رابطه ها در جمع بندی نقشی نداشته، و شخصیت و توانمندی های این حقیر در معرض سنجش قرار گیرد.

همچنین از دوستانی که این فرایند انتخاب را انجام دادند و در جمع بندی خود به اینجانب رسیدند و از انصراف بنده گلایه فراوان دارند عذرخواهی می کنم و از اینکه تا انتهای انتخابات کنار آنها نمی مانم طلب بخشش میکنم.

کلام آخر:

متاسفانه همانطوری که گاهی فرزندان ایثار گران ، فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و افراد شاخص بدون داشتن اهلیت و بواسطه همین نسبت، در موقعیتهای حساس قرار میگیرند و میراث خوار پدرانشان هستند. اما گاهی قصه به عکس میشود یعنی در خیلی از مواقع به واسطه ی اینکه در مظان اتهام و تهمت نَسب، این افراد و این استعداد ها هرز و هدر می رود و یا به شکلی که نباید متبلور می شود و گاهی به این افراد فرصت داده نمیشود که حتی به شکل انسان های معمولی و آزاد و بی نشان به فعالیت خود بپردازند، چرا که همیشه در معرض تهمت بوده اند.

و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

محمد صادق پژمان فر

22 خرداد 1400»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:فارس

کدخبر: 696409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟