مناظره ها علیه نظام است

به گزارش رکنا ، محمد هاشمی در رابطه با "روند مناظره ها در این دوره از انتخابات1400  گفت: اصل مناظره ها را علیه نظام می دانم، زیرا باید با توجه به فرهنگ کشور و اخلاق اسلامی مناظره بی طرف و متعادل را برگزار کنیم آن هم به این شکل که یک نامزد پس از معرفی خود به بیان برنامه هایش بپردازد و کسی را هم در صحبت هایش مورد تخریب قرار ندهد. در چنین مناظره ای باید سوالاتی که از نامزدها پرسیده می شود یک نوع باشد .

وی افزود : متاسفانه مناظره هایی که تاکنون پخش شده علیه نظام است و کاندیدا ها در حرف های خودشان، فقط نظام را زیر سوال می برند و می گویند اسلام اصلا نظام ندارد. مناظره هایی که پخش شده در حقیقت برای معرفی افراد نیست بلکه علیه نظام است، آقایان رعایت نمی کنند و مطالبی را درست یا غلط بیان می کنند.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: ممکن است اختلاف نظر و یا اختلاف سلیقه ای وجود داشته باشد اما همان را دست مایه قرار می دهند و رعایت نمی کنند، اینها آبروی نظام است، آبروی نظام را می برند.

رئیس اسبق صداوسیما گفت: در جریان مناظرات قبل بنی صدر بیان کرده بود "من که می گفتم اینها همه دزد و قاتل هستند ولی کسی باور نمی کرد اما حالا خودشان دارند با صحبت هایشان اثبات می کنند". آقایان نه تنها مناظره نمی کنند بلکه بر علیه نظام مجادله به راه انداخته اند، با این سبک مناظره در نظام جمهوری اسلامی اصلا موافق نیستم زیرا فقط به نظام خسارت وارد می کند، اعتماد مردم را از نظام سلب می کند و مخالفین و معاهدین را مسلح می کند، آن وقت آنها مدعی می شوند و ما متهم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟