آخشته : دولت سیزدهم تا پایان 1400 همه مردم ایران را واکسینه می کند/ تمرکز "رئیسی" بر مهار کرونا با واکسن های ایرانی

انتخابات 1400 در 28 خرداد سال جاری برگزار می شود و ستاد نامزدهای انتخاباتی در راستای تبلیغات برای نامزدهای منتخب خود نشست های مختلفی با مردم و اهالی رسانه برگزار کرده اند.

به گزارش خبرنگار رکنا، نشست مطبوعاتی ستاد مردمی و کشوری آیت الله رئیسی تحت عنوان ایران قوی در گام دوم روز دوشنبه 17 خردادماه برگزار شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی

دکتر حمید آخشته، رئیس ستاد مردمی و کشوری ایران قوی در گام دوم در آغاز این نشست به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت که جوانان در این بیانیه در محوریت قرار دارند.

وی گفت: اکنون اصحاب رسانه باید به پوست اندازی بین نسلی کشور و میدان دادن به جوانان تلاش بیشتری داشته باشند.  رئیسی فردی پاک دست، کاربلد و مدبر است و بر همین اساس است که خیل عظیمی از مردم از ایشان برای حضور در انتخابات تقاضا کردند.

آخشته در ادامه به مهمترین برنامه های سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مهمترین عناوین و برنامه های  رئیسی در 4 سال آینده به شرح زیر است:

1.پرهیز از جناح بازی های سیاسی؛ در اداره دولت و به کار گیری از افراد شایسته به جناح و حزب افراد به هیچ وجه دقت نمی شود.

2.جدیت در امور مدیریتی؛ بدون سستی و با اراده ای قوی در جهت اداره امور کشور تلاش خواهد شود.

3.جلوگیری از فساد سازمان یافته در دولت؛ در این مورد پیشگیری مهمتر از مبارزه است و باید جلوی فساد را قبل از به وجود آمدن آن گرفت.

4.توجه و رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف جامعه؛ بسیاری از مردم در تامین هزینه های ضروری زندگی خود حتی در بحث خورد و خوراک شان دچار مشکل هستند و برنامه های رئیسی  موضوع معیشت مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

5.شکست امضاهای طلایی؛ در ساختار های اداری و مدیریتی کشور نباید فساد وجود داشته باشد و با روابط و رانت بازی ها برخورد خواهد شد. آیت الله رئیسی در راستای اصلاح روش مدیریتی و سپس شبکه فسادزا اقدام خواهد کرد و منابع تولید فساد را تعطیل می کند.

6.توجه به جوانان و اشتغال آن ها؛ موضوع اقتصاد مقاومتی امروز باید به شکلی جدی تر مورد توجه قرار گیرد، اکنون باید کارآفرینی و نگاه به درون بیشتر شود

7.جهش تولید؛ دراین مورد می توان ظرفیت های درونی را به کار گرفت و در جهت شعار سال که رهبری فرمودند تلاش کرد.

8.توجه به بازار بورس و اصلاح ساختار آن، متاسفانه در سال گذشته چیزی با عناوین اسم و زمین به مردم فروختند و اصلاً این روش علمی نبود. دولت آیت الله رئیسی سعی می کند تا سرمایه های کلان مردم را با اصلاح ساختار بودجه به آن ها بازگرداند.

آخشته، رئیس ستاد مردمی و کشوری آیت الله رئیسی در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر چگونگی عملکرد آیت الله رئیسی در مدیریت بیماری کرونا و واکسیناسیون علیه این بیماری گفت: خوشبختانه واکسن های ایرانی کرونا مراحل آزمایش بالینی خود را به خوبی طی کرده اند و اکنون شاهدیم که تعدادی از افراد شاخص و مطرح در کشورمان نیز از این واکسن ها استفاده کرده اند. اینجانب از متخصصان بهداشت و درمان کشور شنیده ام که واکسن های ایرانی کرونا از نظر ساختاری و اثربخشی از واکسن هایی که در آمریکا و کشورهای دیگر ساخته شده است، نتایج بهتری به بار آورده است.

وی در ادامه تعاریف خود از واکسن های ایرانی کرونا و استفاده از آن ها برای واکسیناسیون در کشور پس از روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی گفت: اکنون در تولید واکسن های ایرانی کرونا، از ویروس های کشته شده استفاده می کنند که روشی مرسوم در تولید واکسن ها به شمار می رود. این نشانگر آن است که ما با استانداردهای دنیا جلو می رویم و واکسن های تولید داخل ما می توانند پاسخگوی نیاز همه مردم ایران باشند. بنابراین پیش بینی می کنیم که در دولت سیزدهم تا پایان سال جاری همه مردم ایران واکسینه خواهند شد و از شر ویروس منحوس کرونا تا انتهای سال رها خواهیم شد.

حمید آخشته در پایان نشست مطبوعاتی ستاد مردمی و کشوری ایران قوی در گام دوم گفت: در حال حاضر نیازمند تفکرات سالم و درست هستیم، تا زمانی که شخصی با مسائل برخورد کنیم مشکلی از کشورمان حل نمی شود. ما از مردم و اصحاب رسانه خواهش می کنیم تا با کسانی که به اسم آزادی می خواهند امکانات مردم را چپاول کنند، مقابله کنند. مطمئن باشید که افراد با تقوا بهتر می توانند مشکلات مردم را حل کنند.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی برازنده
آیا این خبر مفید بود؟