یک نامزد انتخابات 1400 وعده داد / بسته های غذایی ویژه به مردم اختصاص می یابد
حجم ویدیو: 13.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

انتخابات 1400 / امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نایب رئیس مجلس از جمله 7 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش رکنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اصلی ترین هدف اقتصادی دولت خود را حفاظت از مصرف کننده نهایی عنوان کرد و گفت: باید نفع تمام اقدامات دولت به مصرف کننده نهایی برسد. برای این منظور باید هزینه خانوار کاهش یابد و قدرت خرید مردم افزایش یابد. افزایش قدرت خرید به معنای رشد درآمدها، دارایی ها و جبران خسارت ها خواهد بود.

وی توزیع ارز 4200 تومانی را اقدامی اشتباه توصیف کرد و عنوان کرد: در موضوع گوشت شاهد آن بودیم که با حذف این ارز حتی قیمت گوشت کاهش یافت. این مساله نشان می دهد که ارز 4200 تومانی به جیب رانتخواران می رفت. ولی ما این رانت را که توسط دولت ایجاد شده است، به جیب مردم بازمی‌گردانیم و اجازه می دهیم که خود مردم خرید کنند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: البته در کنار این موضوع باید نظام تولید اصلاح شود و نظام توزیع حتما باید هدفمند شود. ضمن این که یارانه ها برای سال های بعدی نباید یک عدد ثابت داشته باشد، بلکه براساس عمق خسارتی که به مردم وارد می شود یا نیازی که آنها دارند، یارانه ها به آنهال تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین ما برای مردم بسته های ویژه معیشیتی برای تامین مواد غذایی پیش بینی کرده ایم که مردم بتوانند با مبلغی مشخص از مواد غذایی ضروری خود برخوردار شوند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟