عارف: امروز بیش از هر زمان دیگر نگران ایران هستم

به گزارش رکنا، محمدرضا عارف در بخش هایی از بیانیه‌ای که در انتقاد به نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری سیزدهم منتشر کرده آورده است: در جمهوری اسلامی که موجودیت خود را از رای ملت گرفته و بنیانگذار فقید آن، امام خمینی (ره) ، میزان را رأی ملت دانسته و ابتنای امور و مشروعیت نظام بر رای ملت، از محکمات اندیشه ایشان است، انتخابات باید تجلی اراده ملت باشد.

وی با اشاره به واکنش‌ها نسبت به اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها خاطرنشان کرده است: مطمئنا زمانی می توان انتظار مشارکت پرشور مردم در انتخابات را داشت که سوالات ملت به عنوان ولی نعمت حاکمان، در موضوع بررسی صلاحیت ها با پاسخ قانع کننده همراه باشد.

عارف در این بیانیه با هشدار نسبت به احتمال کاهش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرده است که از این موضوع نباید با بی‌تفاوتی عبور کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با یادآوری تجربه قریب به ۴۰ سال حضور در عرصه مدیریتی کشور و با تصریح بر این‌که «به عنوان یکی از دلسوزان کشور و ملت، امروز بیش از هر زمان دیگر نگران ایران هستم» ابراز عقیده کرده است که «هرگونه ایجاد محدودیت برای یاران انقلاب و کسانی که دل در گرو ایران عزیز دارند» اقدامی ناصواب و مغایر اهداف اولیه انقلاب اسلامی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 692394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟