پیش‌بینی یک اصولگرا درباره انتخابات؛ دولت آینده 4 ساله خواهد بود

به گزارش رکنا، کنعانی‌مقدم افزود : افرادی که به مردم توصیه می‌کنند که مردم وارد عرصه انتخابات1400 نشوند، به مردم نیز جفا می‌کنند. یعنی کسی که رای نداده فردا نمی‌تواند مدعی شود که دولت آینده خوب یا بد عمل کرده است. کسانی که انتخابات را بایکوت می‌کنند، نمی‌توانند به عنوان مدعی و منتقد دولت آینده وارد عرصه سیاسی شوند.

وی درباره اینکه با تصمیم شورای نگهبان جریان اصلاح‌طلبی نماینده مدنظر خود را در انتخابات ندارد، گفت:‌ شورای نگهبان سیاسی برخورد نکرده و سعی کرده که بر اساس مُرّ قانون عمل کند و افرادی مثل لاریجانی ، دهقان، رستم قاسمی، سعید محمد و دیگرانی را که جزو جریان اصولگرایی و انقلابی بودند را هم رد کردند. ما به افرادی که تایید صلاحیت نشده بودند، توصیه کردیم که درخواست حکم حکومتی کنند اما هیچکدام حاضر نشدند چنین کاری کنند؛ مثل دوره‌ای که آقای مهرعلیزاده و معین درخواست حکم حکومتی کرده بودند.

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه این نشان می‌دهد که این آقایان نیز رغبتی برای رقابت تنگاتنگ نداشتند؛ تاکید کرد: انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود و رئیس‌جمهوری هم که انتخاب می‌شود چهار ساله خواهد بود چرا که اگر رئیس‌جمهور حداقلی شکل بگیرد، دولت آینده نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند و چه بسا یک دوره بیشتر نتواند زمام امور را در دسترس داشته باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 692220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟