حضور برخی کاندیداها در شورای نگهبان/ بررسی صلاحیت‌ها ادامه دارد

انتخابات 1400 / عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: همچنان کار ما ادامه دارد و لازم است که گزارش های کارشناسی بیشتری را ملاحظه کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان افروز : جلساتی که صبح و بعدازظهر روز گذشته ( شنبه ) در شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم داشتیم، به امروز ( یکشنبه ) موکول شد و کارهمچنان ادامه دارد.

کدخدایی گفت: نظرات کارشناسی و تحقیقات همچنان ادامه دارد. ما احتمال می‌دهیم که دوروز دیگر (فردا یا پس فردا ) جلسه دیگری داشته باشیم تا بتوانیم جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم.

وی در خصوص گمانه‌زنی‌ها پیرامون بررسی صلاحیت کاندیداها گفت: بنده هم هنوز نمی‌دانم نتیجه نهایی چه خواهد شد. خواهش ما این است که دوستان توجهی به شایعات نکنند و به آنها نیز دامن نزنند زیرا هیچکدام از آنها صحت ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون گفتگویی با برخی داوطلبان داشته‌اید؟ گفت: بله، برخی داوطلبان به شورای نگهبان مراجعه کردند و برخی دیگر نیز مطالب مکتوبی را به پرونده‌شان اضافه کردند.

طبیعتا طبق قانون، اگر ما نکات دارای ابهامی داشته باشیم، ممکن است نامزدها به شورای نگهبان بیایند و با اعضای شورا گفتگو کنند. در طول هفته گذشته نیز در همین ارتباط ملاقات‌هایی را داشتیم و همچنین به صورت مکتوب مطالبی را دریافت کردیم.

وی افزود: داوطلبان عموما برنامه‌های خود را به شورای نگهبان ارسال کردند و این مساله در بررسی صلاحیت‌ها و رأی اعضای شورا بسیار موثر بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 690121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟