راه علاج دردهای مزمن کشورحضور پرشور ملت در انتخابات است

به گزارش رکنا، سردار یدالله جوانی در نشست بصیرت‌افزایی در مصلی شاهین‌شهر اظهار کرد: انتخابات1400 از آن‌ جهت بااهمیت است که مردم با آرای خود رئیس‌جمهور را مستقیم و مدیران جدید کشور را غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: راه علاج دردهای مزمن کشور، حضور پرشور ملت در انتخابات است که در این صورت فرد اصلحی برای اداره امور کشور در مدت ۴ سال انتخاب خواهد شد.

وی به این نکته اشاره کرد که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که از رهگذر انتخابات نتنها مشکلات کشور حل نشود بلکه بر مشکلات اضافه شود؛ بنابراین دائم در فضای رسانه‌ای و مجازی به دنبال مأیوس کردن مردم، تشویق به آشوب و انتخاب فردی با حداقل شرایط برای اداره کشور هستند.

جوانی در تبیین شگردهای کاهش مشارکت این‌گونه بیان کرد که سرویس‌های تبلیغاتی دشمن شبهه‌های مهندسی انتخابات، فرمایشی بودن آن و بی‌تأثیر بودن رأی مردم را القا می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه رسانه‌ای دشمن به دنبال ناهمگون‌سازی فضای انتخاباتی همچون التهابات انتخابات سال ۸۸ است بنابراین راهکار مقابله با این توطئه نیز حضور حداکثری همراه با آرامش مردم در انتخابات است.

وی تأثیرگذاری بر آرای مردم و انتخاب نامزدی که حداقل شرایط را برای اداره کشور داشته باشد از شگردهای دیگر تبلیغات رسانه‌ای غرب، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها برشمرد؛ دشمنان به دنبال آن هستند رئیس‌جمهور آینده در عرض جایگاه رهبری در کشور باشد و التهاب‌آفرینی کند.

جوانی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه در صورتی گره‌گشا خواهد بود که مردم با حضور پرشور به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و فردی که ولایت مدار، در طراز انقلاب اسلامی، باایمان، به‌واقع خدمتگذار مردم، عدالت‌خواه، معتقد به مبارزه با فساد و دارای رویکرد انقلابی و جهادی برای اداره امور کشور باشد را انتخاب کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افراد با بصیرت خواست مردم را به حضور حداکثری در مهم‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی به سبب شرایط خاصی که ایران، غرب آسیا و جهان دارد تشویق کنند.

وی سالگرد آزادسازی حماسه خرمشهر را تبریک گفت و یادآور شد این فتح بزرگ از آن‌سو برای ملت ایران به ارمغان آمد که رزمندگان اسلام به نصرت الهی باور کامل داشتند.

جوانی با اشاره به حوادث روزهای اخیر در غزه و اراضی اشغالی فلسطین اظهار داشت که امروز دشمن صهیونیستی به‌جای سنگ، موشک دریافت می‌کند و نفس‌های اشغالگران را به شماره انداخته است.

پیش از سخنان سردار جوانی، حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر در سخنان کوتاهی مردم را شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

کدخبر: 689373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟