5 نفر از نامزدهای اصولگرا پس از مناظرات به نفع رییسی کنار می‌روند

به گزارش رکنا، محمدجواد محمدی نوری انتخابات1400 را حساس‌ و مهم‌ توصیف کرد و گفت: در این انتخابات فردی رییس‌جمهوری می‌شود که با مسایل داخلی و مشکلات بین الملل مواجه است و باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، انتخابات ۲۸ خرداد را دوقطبی و رقابت اصلی را میان علی لاریجانی و سید ابراهیم رییسی پیش‌بینی کرد و درباره فضای انتخابات گفت: باید تلاش کرد تا همه مردم در سرنوشت کشور شریک باشند چون قهر با انتخابات موجب تضعیف کشور می‌شود.

محمدی نوری درباره حضور محسن رضایی در انتخابات عنوان کرد: رییس ستاد جوانان رضایی در سال ۹۲ بودم و او شاید سبد رای آن سال را نتواند بدست بیاورد. پنج نفر از نامزدهای جریان اصولگرایی حتما به نفع رییسی کنار می‌روند منتها آنها ممکن است در مناظره بمانند و بعد از مناظره کنار بروند. همینطور که داوطلبان اصلاح‌طلب عده‌ای سپر دفاعی برخی از نامزدها هستند.

وی، پیش‌بینی کرد که رستم قاسمی و سعید قاسمی در ادامه رقابت‌ها به نفع رییسی کنار بروند و افزود: سردار دهقان هم در انتخابات محکم ایستاده است. ضرغامی هم در انتخابات می‌ماند و نگاه‌ها و دیدگاه‌های خوبی خواهد داشت.

محمدی نوری با پیش‌بینی اتفاقات بزرگ پس از انجام مناظرات، کشیده شدن انتخابات به دور دوم را وابسته به مشارکت مردم دانست و گفت: اگر فضای انتخابات کمی داغ‌تر شود و مردم بتوانند به برنامه‌ها رای دهند. به عنوان یک فعال سیاسی آرزو می‌کنم مردم در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی برسند که بجای فرد، به برنامه رای دهند. زیرا در چهاردهه گذشته هر رییس جمهوری که بر سر کار آمد طبق نظر شخصی خود کشور را اداره کرد.

این فعال اصولگرا اظهار کرد: رییسی با لاریجانی رقابت خواهد داشت اما با این اوضاع و احوال، احتمال اینکه رییسی در دور اول به پیروزی برسد خیلی زیاد است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: ایرنا

کدخبر: 689365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟