وحشت از  احمدی‌نژاد ! / ترمزش را بکشید !

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /عباس امیری‌فر در کلاب هاوس با عنوان «صف طولانی نامزدهای ریاست جمهوری چه معنایی دارد؟» درباره اظهارات اخیر رئیس دولت نهم و دهم ( احمدی نژاد) گفت : من سخنگوی ایشان نیستم و 6 سال است به خاطر رفتارهای زننده شان اعلام جدایی کردم.

وی افزود : ساعتها با او صحبت کردم و گفتم باید قانونمند باشید. آقای احمدی نژادی که الان می بینید از زمین تا آسمان نسبت به احمدی نژاد 84 عوض شده است. ایشان اصلا دیگر حالت عادی ندارد و دیشب هم دیدید که مدیر رسانه ای او به یکی از کاندیداها توهین کرد و گفت جاسوس است.

امیری‌فردر ادامه گفت : یک مقداری نظام با او مسامحه می کند ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد وگرنه رفتاربدتری خواهد داشت.

وی اظهار کرد : من از کارهای ناشایست او ناراحتم. امام فرمودند شورای نگهبان باید باشد تا درباره صلاحیتها با 6 فقیه عادل و 6 حقوقدانان منتخب مجلس حرف نهایی را بزنند. در مجموع اگر آقای خاتمی یا آقای هاشمی آمدند به خاطر مدیریت شورای نگهبان بوده است.

امیری افزود: باید حواسمان باشد که این شورا را قانون معین کرده و حضرت امام و مقام معظم رهبری هم تایید کردند.

او همچنین گفت: این که آقای احمدی نژاد این کارها را می کند کلا استحاله پیدا کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟