شاید جهانگیری نامزد پوششی لاریجانی در انتخابات 1400 باشد

به گزارش رکنا، سید حسین نقوی حسینی افزود : «حالا باید ببینیم که این نامزد کاملا اصلاح‌طلب چه‌قدر شانس در انتخابات 1400 را دارد. آقای جهانگیری معاون اول دو دولت آقای روحانی بوده است و در تمام اقدامات شریک است و مردم بین او و دولت روحانی تفاوتی قائل نیستند و حتما کارنامه دولت پای آقای جهانگیری نوشته می‌شود.

وی اظهار کرد : آقای جهانگیری خودش بعد از ثبت نامش در انتخابات گفت اوضاع خیلی خراب است و بسیار عجیب است که اویی که خودش مسبب وضع موجود است نسبت به مشکلات کنونی گلایه می‌کند».

او درباره اینکه آیا جهانگیری نامزد پوششی خواهد بود یا نه، بیان کرد: «ممکن است آقای جهانگیری نامزد پوششی آقای لاریجانی باشد و در نهایت همه اصلاح‌طلبان پشت آقای لاریجانی بایستند زیرا خود اصلاح‌طلبان هم می‌دانند آقای جهانگیری هیچ جایگاه خاصی در میان مردم ندارد».

نقوی حسینی درخصوص میزان احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی اظهار کرد: «به نظرم جمع‌بندی دو جریان اعتدال و اصلاحات بر آقای لاریجانی خواهد بود زیرا اگر قرار بود بر نامزدی کاملا اصلاح‌طلب اجماع کنند آقای عارف نامزد می‌شد. وقتی آقای عارف نیامد این پیام مخابره شد که ممکن است اصلاح‌طلبان بر نامزدهای خود اجماع نکنند. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟