فعال سیاسی اصلاح‌طلب: کار جهانگیری در رأی‌آوری به شدت سخت است

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /علی صوفی افزود : او همه فکر‌هایش را کرده است و با حزب متبوعش یعنی کارگزاران هم کاملا هماهنگ است و آمده تا رقابت کند و به نفع کسی کنار نمی‌رود».

وی ادامه داد: «آقای جهانگیری نقاط ضعف و قدرتی دارد. به هر حال او هشت سال معاون اول دولت بوده است، در گذشته هم وزیر و نماینده مجلس بوده است و کارنامه کاملی دارد. اما نقطه ضعفش منسوب بودن به دولت روحانی است. او سال‌ها در موقعیتی ضعیف قرار داشت؛ موقعیتی که برخی بدخوان و اتفاقا نزدیکان دولت برای او ساختند، زیرا کارکردن جهانگیری را مانعی برای اهداف حزب اعتدال و توسعه می‌دانستند. آقای روحانی هم که در دور دوم کاملا به سمت اصولگرایان چرخید و عملا اصلاح‌طلبان را فراموش کرد و در این بین معاون اول اصلاح‌طلب دولت هم به حاشیه رانده شد».

این فعال سیاسی درباره حضور جهانگیری در انتخابات ۹۶ گفت: «آقای روحانی هیچگاه نگفته است که اصلاح‌طلبم، اما آقای جهانگیری در انتخابات ۹۶ نماینده اصلاح‌طلبان و مردم هم به او اقبال خوبی نشان دادند و تردید نکنید اگر اصلاح‌طلبان برای خود کار می‌کردند و پشت روحانی را خالی می‌کردند، به راحتی جهانگیری رأی می‌آورد و جالب است که آقای روحانی به جای آنکه از آقای جهانگیری تشکر کند، در دوره دوم از محبوبیت اصلاح‌طلبان و مشخصا جهانگیری رنجیده شد و احساس خطر کرد. اطرافیان او هم از محبوبیت جهانگیری کینه به دل گرفتند. به هر حال جهانگیری نتوانست کار کند و مردم به هر حال عملکرد مجموعه دولت را به پای او هم می‌نویسند».

این فعال سیاسی درباره جایگاه انتخاباتی کنونی جهانگیری هم تصریح کرد: «کار کنونی آقای جهنگیری بسیار سخت است و در واقع رأی‌گرفتن از مردم برای او دشوار است. »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 687834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟