رقبای اصلی در انتخابات 1400 لاریجانی و رئیسی هستند

به گزارش رکنا، محمد صادق کوشکی افزود : اکنون اصلا نمی‌تواند گفت که چه کسی برنده انتخابات1400 است و مناظرات در تعیین نتیجه نقش مهمی خواهد داشت. به همین خاطر هم حداقل یکی دو نفر از نیروهای ثبت نام کرده، برای کمک به رئیسی در مناظرات آمده‌اند».

وی در پاسخ به اینکه آیا این انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد؟ گفت: «اینکه دو مرحله‌ای بشود یا نشود بستگی به عملیات روانی و فضای تبلیغاتی دارد اما آنچه روشن است، این که نامزدهای اصلی لاریجانی و رئیسی نامزدهای بوده و بقیه نامزدها پوششی و کمکی هستند».

کوشکی تاکید کرد: «برخلاف تصور خیلی‌ها در این دوره از انتخابات نمی‌توان گفت که آقای رئیسی الزاما برنده انتخابات است زیرا جریان اصلاحات از چند اهرم فشار قوی برخوردار است. اول اینکه از حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که در انتخابات بی‌طرف نیستند، برخوردار است. دوما از ابزار فضای مجازی و بیشتر از همه اینستاگرام استفاده می‌کند و سوما اتاق فکر جنگ روانی را در اختیار دارد.»

به گفته وی، «این سه ابزار بر رای آن دسته از رای‌دهنگان غیرسیاسی که در انتخابات1400 شرکت می‌کنند، اثر خواهد داشت. رای این گروه می‌تواند تابعی از تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌های فعال در فضای مجازی باشد . »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟