آمار داوطلبان انتخابات 1400 به 304 نفر رسید / خبری از تمدید زمان ثبت نام نیست

سید اسماعیل موسوی تاکید کرد: به طور قطع زمان ثبت نام نامزدها تمدید نخواهد شد و داوطلبانی که می‌خواهند در انتخابات 1400 ثبت نام کنند باید تا پایان ساعت 18 فردا به وزارت کشور مراجعه کنند.

به گزارش رکنا، سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور پس از پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:‌ چهارمین روز از فرایند ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) به پایان رسید و طی چهار روز، 304 نفر برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کردند.

وی افزود: فردا (شنبه) از ساعت هشت کار ثبت نام آغاز خواهد شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت. به طور قطع تمدیدی برای ثبت نام نخواهیم داشت و داوطلبانی که می‌خواهند در انتخابات پیش رو ثبت نام کنند، در 10 ساعت بازه مانی روز شنبه به وزارت کشور مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از داوطلبان خواست برای ثبت نام، پروتکل های بهداشتی را زمان ورود رعایت و از آوردن همراه خودداری کنند و حتما سایر موضوعات مربوط به مفاد قانونی را مطالعه کرده و اگر واجد شرایط برای ثبت نام هستند به وزارت کشور مراجعه کنند تا امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود.

گفتنی است؛ نام نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز شد و داوطلبان تا فردا شنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟