سردار افشار نامزد انتخابات 1400 : باید دولت توانمند جهادی و انقلابی سر کار بیاید + فیلم
حجم ویدیو: 29.70M | مدت زمان ویدیو: 00:04:03

سردار علیرضا افشار ، یکی از فرماندهان بازنشسته ارشد سپاه پاسداران و اولین فرمانده نیروی مقاومت بسیج امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات 1400 ثبت نام کرد.

به گزارش رکنا، سردار علیرضا افشار که جزو موسسان سپاه پاسداران و از جمله دانشجویان پیرو خط امام در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی بوده است، امروز در وزارت کشور حاضر شد و برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

افشار پس از ثبت نام در انتخابات در نشست خبری عنوان کرد: انتخابات سرنوشت ساز است و دولت مسئولیت بسیار سنگینی دارد و بخش عمده مسائل اجرایی در دولت متمرکز شده است. بنابراین باید همت کنیم تا دولت توانمند جهادی و انقلابی را سرکار بیاوریم. بنده با توجه به تجارب گذشته در جهاد سازندگی و محرومیت زدایی، دفاع مقدس و سپس در بسیج به میدان آمده ام.

وی افزود: بعد از بسیج، بنده در دانشگاه امام حسین (ع) انجام وظیفه کردم. آقای مصطفی معین آن زمان که وزیر علوم بودند در مورد دانشگاه امام حسین (ع) گفتند که این دانشگاه امید آینده است.

افشار با بیان اینکه ما در زمینه اقتصادی برای اشتغال برنامه داریم، گفت: برخی آدرس غلط می‌دهند، اما تنها بخشی از مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد یا طلاق به شرایط اقتصادی برمی‌گردد، ولی بخش عمده‌ای از آن علت فرهنگی دارد. پس از فرهنگ هم نباید غافل باشیم.

این فرمانده بازنشسته سپاه پاسداران ادامه داد: من با برنامه آمده‌ام و ده‌ها برنامه علمی و تخصصی دارم که برخی از آنها تجربه اجرای آزمایشی را هم داشته‌ است. این برنامه‌ها باید با کابینه قوی و پاکدست و معاونان متخصص آنها اجرا شوند.

وی با تاکید بر این که اگر برنامه‌های دولت قبلی خوب است ادامه دهیم، گفت: باید اشکالات برنامه دولت‌های قبلی را حل کرد، نه اینکه به طور کامل آنها را کنار گذاشت. این اقدام هزینه‌هایی برای ما دارد و ضررهایی را متوجه کشور و مردم می‌کند.

این داوطلب انتخابات 1400 با تاکید بر اینکه ما در حوزه دیپلماسی باید رویکرد مردمی داشته باشیم، یادآور شد: ما در مجامع بین‌المللی قدرت نفوذ نداریم، اما در قدرت دیپلماسی عمومی توانا هستیم و دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است. اما امروز این دیپلماسی عمومی در وزارت خارجه ما محدود شده به سخنگوی آن.

وی تاکید کرد: شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است. مردم اما شأنی دارند که هم برای انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند و هم الان مشکلات و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند، پس باید برای آنها هرکاری می‌توانیم انجام دهیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟