حاشیه های ثبت نام چهارمین روز ثبت نام انتخابات 1400

انتخابات 1400 در 28 خرداد سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار رکنا، سومین روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 از صبح امروز جمعه 24 اردیبهشت در وزارت کشور آغاز شد.

امسال هم مانند سال های گذشته انتخابات، افراد عادی یا معمولی با ظواهر عجیب و غریب و برنامه های آن چنانی برای ثبت نام در انتخابات در وزارت کشور حضور یافتند.

از صبح امروز یک کودک و نوجوان برای ثبت نام در انتخابات جلوی درب وزارت کشور نشسته بودند.

یک پیرمرد نیز با ظاهری قدیمی برای حضور در انتخابات 1400 اعلام آمادگی کرده است.

حواشی انتخابات1400

فردی با ظاهر خوزستانی در انتخابات ثبت نام و شناسنامه اش را به خبرنگاران به علامت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد.

انتخابات

بهرام جعفری از بجنورد با تحصیلات حوزوی و دانشگاهی با سابقه نویسندگی و تخصص در علم فیزیک نیز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حضور خانم ها در انتخابات قابل توجه بوده است و امروز هم خانم پوران دخت نیرومند که خود را کارمند معرفی می کند در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

در این بین خانمی هم برای ثبت نام آمده بود که مایل نبود نام حقیقی اش را به رسانه ها بگوید و به خبرنگار رکنا تاکید کرد که نامش ف.ه است.

این داوطلب انتخاباتی که از تهران به محل ثبت نام آمده نیز خود را مخترع و کارآفرین معرفی می کند.

خدا خواست عوض زاده از شهرستان ممسنی، از زاگرس نشینان تشکر کرده و با مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل امیدوار به حضور در بین نامزدهای نهایی انتخابات است.

یک عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز در با 46 سال سابقه کار و 5 سال سابقه مدیریتی از افرادی بود که در انتخابات 1400 ثبت نام کرد.

امروز همچنین فردی خوش پوش و کروات زده با بیان آسیب های اجتماعی در وزارت کشور، برای ثبت نام ریاست جمهوری حضور یافته بود.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟