احمدی نژاد آیا رد صلاحیت می شود؟

احتمال تایید صلاحیت محمود احمدی نژاد وجود دارد؟

به گزارش رکنا ، عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود درباره نحوه بررسی صلاحیت احمدی‌نژاد و اینکه آیا کسی که دو بار تایید صلاحیت شده و یک بار ردصلاحیت شده است، ممکن است که دوباره تایید صلاحیت شود، گفت: حتی بنده به عنوان عضو شورای نگهبان نمی دانم نسبت به افرادی که ثبت‌نام می‌کنند یا ثبت نام خواهند کرد، شورای نگهبان چه نظری خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شورای نگهبان در زمان بررسی صلاحیت ها نظرش چه خواهد بود و نظر جمعی شورای نگهبان ملاک خواهد بود.

بررسی صلاحیت افراد در انتخابات تا وقتی ثبت نام کنند

وی ادامه داد: نسبت به افراد هم طبیعتاً قانون این طور حکم کرده است که ما برای هر دو انتخابات ، بررسی صلاحیت را جداگانه داشته باشیم. تا زمانی که کسی ثبت‌نام نکند، نمی‌توانیم اظهارنظر نسبت به آنها داشته باشیم.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان در دولت نهم و دهم امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در محل ثبت نام وزارت کشور برای شرکت در انتخابات حضور یافت.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز به محل ستاد وزارت کشور رسید و مسیر بین میدان فاطمی تا محل وزارت کشور را به صورت پیاده و در بین هواداران خود طی می‌کند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟