با کمک قوه قضائیه دیار خودرو گلپایگان به تولید بازگشت
حجم ویدیو: 27.20M | مدت زمان ویدیو: 00:04:48

به گزارش رکنا در مراسمی با حضور معاون قضایی دادستان کل و استاندار اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان همزمان با آغاز به کار مجدد شرکت خودرو سازی دیار گلپایگان خط تولید جدید مشترک بین این شرکت و سایناچین راه اندازی شد.

شرکت دیارخودرو در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه عصر جدید فعالیتش را با برنامه های گسترده در زمینه خودروهای سواری و ورود کراس اوور SOUEAST SX3 به خط تولید آغاز کرد و در کنار آن تولید بایک X25 نیز ادامه دارد

پلتفرم ملی و اختصاصی، موضوعی فراتر از تولیدات کنونی و رویدادی بزرگ در سطح ملی به حساب می آید که بدون حمایت مسئولان میسر نخواهد شد. پلتفرم ملی امتیاز بزرگی است که بسیاری از کشورهای جهان از آن بی بهره هستند و صرفاً به مونتاژ یا واردات خودرو می پردازند. بهره گیری از این تکنولوژی، امکان استمرار تولید و طراحی محصولات جدید براساس توانمندی های داخلی را میسر می کند و به عنوان یک ثروت ملی می تواند شرایط را برای حضور قدرتمند در بازارهای صادراتی و افزایش درآمدهای ارزی برای کشور فراهم کند.

دکتر سعید عمرانی در این مراسم رفع موانع تولید را از اولویتهای قوه قضاییه نام برد و افزود در سال گذشته با تلاش این قوه از بیکاری بیش صدهزار نفر جلوگیری شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

احمد امام جمعه خبرنگار رکنا گلپایگان

با کمک قوه قضائیه دیار خودرو گلپایگان به تولید بازگشت

با کمک قوه قضائیه دیار خودرو گلپایگان به تولید بازگشت

کدخبر: 686620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟