زارع فومنی هم وارد ستاد انتخابات شد

زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 وارد ستاد انتخابات شد.

محمد زارع فومنی مدیرمسئول ۴۸ ساله روزنامه صدای اصلاحات در حالی روز جمعه با برگزاری نشست خبری برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام نامزدی کرد که در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری پس از نام‌نویسی، انصراف داده بود.

فومنی در این باره در جمع خبرنگاران، گفت: به عنوان اصلاح‌طلبی که همیشه در راه انقلاب، نظام و دفاع از رهبری انقلاب کوشا بوده است، به خواست طرفداران و هواداران وارد انتخابات شدم و به شکل رسمی اعلام می‌کنم که جوانترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستم و تمام توان خود را به کار خواهم گرفت که در این انتخابات بتوانم شعارها و برنامه‌های خود را محقق کنم.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: برای ریاست جمهوری برنامه تدوین شده دارم و مردم هم به نامزدی که برنامه عملی دارد رای دهند.

وی افزود: کابینه من جوان، پر از نشاط، انقلابی‌گری، قدرتمند و نیمی از اعضای کابینه‌ام را زنان تشکیل خواهند داد و همین جا اعلام می‌کنم معاون اول من زن است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تاکید کرد: جامعه ما امروز با مشکلات عدیده ای رو به رو است که به اقتصاد ما گره خورده است باید نخست مشکلات اقتصادی را حل کرد تا بتوان نارسایی‌های اجتماعی را حل کرد. گره اجتماعی زمانی حل می شود که مشکلات اقتصادی مرتفع شود.

فومنی افزود: دولت من جوان، پرنشاط و عمل‌گرا است و از همه نخبگان جامعه استفاده خواهم کرد. دولت من، دولت نخبگان و برخواسته از ملت ایران است.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: فردی که قبلا مسولیتی داشته و اموال خود را شفاف سازی نکرده در دولت من جایی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسما این افتخار را دارم که خود را داوطلب انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری معرفی کنم و می‌دانم از هر سمت به قصد کوبیدن من تلاش خواهند کرد چرا که خود را فرزند انقلاب می‌دانم.

فومنی خود را «اصلاح طلب نواندیش» توصیف کرد و گفت: ما نواصلاح‌طلب‌ها می‌توانیم تاثیر مثبتی بر جامعه داشته باشیم. نهاد نظارت، انتخابات را به چند نامزد محدود نکند و این فرصت را به جوانان بدهد. چطور در ۸ سال دفاع مقدس فرماندهان ۱۳ سال به بالا جنگ را اداره کردند چرا همین جوانان در سیاست نباشند؟

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درباره احتمال انصرافش به نفع نامزدی خاص، گفت: به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهم رفت و تا آخر در صحنه خواهم ایستاد و از تهدیدها و تهمت‌ها واهمه ندارم. اکثر قاطبه اصلاح‌طلبان مردمی از من حمایت خواهند کرد و من کاری به اصلاح‌طلبان ندارم؛ من برای اصلاح اصلاحات آمده‌ام.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: احیای اقتصاد خصوصی با شکل عادلانه و منصفانه، اقتصاد باثبات، جمع آوری نقدینگی با استفاده از بازگشت سرمایه‌گذاری، اقتصاد سلامت و کاهش ضریب جینی و بارانه‌های هدفمند به جای هدفمندی یارانه‌ها، برداشتن موانع تولید، مدیریت توانمند به جای مدیریت ارادت، شفافیت تمامی اعداد و ارقام موجود در اقتصاد ایران و... از جمله برنامه‌های اقتصادی من است. برنامه من با عنوان برنامه جامع ایران نوین و ملت سربلند به زودی منتشر می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 686616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟