محسن هاشمی: اگر درخواست شود در انتخابات 1400 ثبت نام می کنم

محسن هاشمی رفسنجانی که گفته می‌شود قصد کاندیداتوری دارد، ورودش به انتخابات 1400 را منوط به این کرد که از او خواسته شود.

به گزارش رکنا، داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یکی یکی خود را به سالن وزارت کشور رسانده و ثبت نام می‌کنند، تکلیف برخی از نامزدهای احتمالی اما هنوز معلوم نیست. حالا یا مثل رئیسی عمدا ثبت نام را به روزهای آخر موکول کرده‌اند یا مثل جهانگیری و ظریف هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند. برخی دیگری اما به دلایل حاشیه‌ای معطل مانده‌اند. مثلا محسن هاشمی گزینه حزبی کارگزارن که در فهرست چهارده نفر جبهه اصلاح طلبان نیز قرار داشت و در روزهای اخیر به دلیل برملا شدن یک مساله اخلاق به حاشیه کشیده است.

تصور می‌شد که آنچه در کلاب هاوس علیه وی گفته شد و البته قبلا نیز جسته و گریخته در فضای مجازی مطرح شده بود، او را از ورود به رقابت‌های انتخاباتی منصرف کند. اما انگار اینطور نیست. خبرگزاری دانشجو بر اساس شنیده‌ها نوشته بود که او قصد کاندیداتوری دارد و فردا یا پس‌فردا به وزارت کشور خواهد رفت.

خود او اما اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه داد. او امروز در حاشیه صحن علنی شورای شهر تهران در خصوص احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «منتظریم جبهه اصلاحات ایران معروف به نهاد اجماع ساز بر اساس برنامه های ارائه شده تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام کند.»

وی افزود: «تا فشاری نباشد ثبت‌نام نمی‌کنم اما اگر شرایطی پیش بیاید که از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نمی‌کنم ولی هنوز بر تصمیم قبلی هستم.»

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 686526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟