رامین مهمانپرست، کاندیدای انتخابات 1400 مهمان رکنا

رامین مهمانپرست ، کاندیدای انتخابات 1400 ، امروز ( نوزدهم اردیبهشت ماه ) با  حضور در "رکنا" از برنامه های خود در صورت نشستن بر صندلی ریاست جمهوری ایران گفت.

به گزارش خبرنگار رکنا ، رامین مهمانپرست پیش از این سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان و سفیر آکردیته در لیتوانی و سفیر پیشین ایران در قزاقستان و تایلند نیز بوده‌است.

وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

وی در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.

رامین مهمانپرست در ۹ آبان ۱۳۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر امور خارجه و سخنگوی جدید این وزارتخانه معرفی شد. پیش از وی حسن قشقاوی سمت سخنگویی را عهده‌دار بود. پس از انتصاب علی‌اکبر صالحی به عنوان وزیر امور خارجه در سال ۱۳۸۹، مهمانپرست علاوه بر عهده‌دار بودن مسئولیت سخنگویی با حکم وزیر امور خارجه وقت به ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارتخانه منصوب شد.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد.

رامین مهمانپرست اعلام کاندیداتوری برای انتخابات 1400 کرده است. مهمانپرست با حضور در "رکنا" از برنامه خود در صورت نشستن بر روی صندلی ریاست جمهوری ایران گفت.

مشروح این مصاحبه را میتوانید در چند روز آینده در "رکنا" بخوانید و بشنوید.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 685790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟