روحانی: تحریم شکسته شد/ رسما اعلام می کنم! + فیلم
حجم ویدیو: 17.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز( چهارشنبه ) در جلسه هیات دولت گفت: سراسر وجود مردم پر از محبت‌، ولایت و عشق نسبت به مولی علی (ع) است.

وی ادامه داد: امیرالمومنین در ساعات پایانی زندگی خود پیامی برای همه ما گذاشته است. ایشان می‌فرمایند که این وصیت من به حسن، حسین، همه اهل بیت و همه کسانی که تا قیامت پیام من را خواهند شنید هست. در این وصیت چندبار راجع به محبت، رابطه فرد با فرد و عدم جدایی و از دست ندادن برادری تاکید می‌کند.

رئیس جمهور گفت: آنچه برای امیرالمومنین (ع) مهم است این بوده که بغض‌ها از بین برود و صمیمیت در جامعه جایگزین شود. خیلی مهم است در جامعه ما اخوت و برادری باشد. اما الان لحن جامعه ما این نیست که امیرالمومنین (ع) فرمودند.

وی با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه در مورد سال ۱۳۹۹، اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی بوده است. آن‌هایی که دولت را مورد نقد قرار می‌دهند به این نکات هم توجه کنند که اتکای دولت به نفت در بودجه فقط ۲ درصد بوده است. در سخت‌ترین سال دولت، ۸۸ هزار میلیارد بودجه عمرانی بوده است اما آنچه که عمل کردیم بیش از ۹۲ میلیارد ما در عمران، عمل کردیم.

روحانی با تاکید بر اینکه برای همه مردم تلاش کردیم، اظهار داشت: نزدیک ۳۰ هزار میلیارد برای کرونا پرداخت شده است. اقدامات دولت در سال ۹۹ در تاریخ کشورمان بی نظیر است. قولی که به مردم عزیز دادیم این است که در ماه‌های پایانی دولت، همچنان اهدافمان را دنبال می‌کنیم. هدف ما این است کرونا را مهار، تحریم‌ها را برداریم، معیشت مردم بهتر شود و طرح‌هایی که باقی مانده را تمام کنیم.

وی تاکید کرد: معنی این که قیمت دلار دارد کاهش پیدا می‌کند این است که ارزش پول ما بیشتر و تورم کاهش می‌یابد. مردم دارند ثمره ایستادگی و مقاومت را در وین می‌بینند. اگر گزارش درست باشد و دغل‌کاری نداشته باشد این است که پیروزی دولت در ماه‌های پایانی است. به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: به راحتی ‌می‌توانیم در ماه‌های آینده میلیون‌ها واکسن به مردم تزریق کنیم. تا پایان تیرماه همه آن‌هایی که در گروه‌های پر خطر هستند واکسن زده می‌شوند.

وی در مورد روز قدس خاطر نشان کرد: روز قدس یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و از وصایای حضرت امام خمینی (ره) است. جانی‌تر از صهیونیست‌ها در تاریخ دهه‌های گذشته پیدا نمی‌کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 684501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟