کرباسچی: در انتخابات 1400 نامزد نمی‌شوم! / از ظریف خبر ندارم، ولی محسن هاشمی توانایی دارد

غلامحسین کرباسچی در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با رسانه خبر فوری  گفت: من بنایی برای شرکت در انتخابات 1400 ندارم و چنین چیزی به ذهن من نرسیده است.

به گزارش رکنا، غلامحسین کرباسچی ، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر این که بنایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد، عنوان کرد: همه مسئولیت هایی که به من سپرده شده با اصرار دیگران بوده است و زیر بار مسئولیتی که جز گرفتاری برای ما ندارد، نمی‌روم.

وی تصریح کرد: عملکرد آقای احمدی نژاد در سال ۸۸ در برانگیختن مردم موثر بود، من در سال ۸۸ آقای هاشمی ضمن توجه به اعتراضات مردم تلاش می‌کردند از اعتراضات خوشونت‌ آمیز جلوگیری کند.

کرباسچی ادامه داد: اگر خاطرات آقای هاشمی در مورد سال ۸۸ منتشر شود خیلی از موارد روشن خواهد شد.

شهردار پیشین تهران گفت: پرونده رشت الکتریک را آقای احمدی نژاد به دروغ مطرح کرد و دادگاه این مسئله را بررسی کرد و تبرئه صورت گرفت.

وی افزود: تلاش کارگزاران سازندگی این است که در قالب جبهه اصلاحات در انتخابات 1400 حضور پیدا کند.

کرباسچی تاکید کرد: از تصمیمات اخیر ظریف برای شرکت در انتخابات خبر ندارم؛ برداشت دوستان ما این است که زمینه حضور ظریف در انتخابات وجود دارد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای محسن هاشمی آمادگی برای شرکت در انتخابات را دارد؛ اما جبهه اصلاحات در این انتخابات بیش از یک نفر را معرفی نخواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: آقای روحانی در دولت اولش موفق بود؛ اگر ترامپ وجود نداشت قطعا شرایط امروز به وجود نمی‌آمد.

وی تصریح کرد: سخت‌ترین شب کاری من شب عملیات کربلای۴ بود. حب پست و مقام ندارم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟