کاندیدای انتخابات 1400 جواب احمدی نژاد را داد

به گزارش رکنا ،سرار دهقان افزود : هیچ کس در این کشور شهامت این را ندارد و هم اینکه مردم اجازه نمی‌دهند که بخواهد مخالف قانون و مقررات عمل کند. غیر از اینکه کسی که می‌خواهد قانون را اجرا کند خودش قانون را زیر پا بگذارد.

وی در ادامه اظهار کرد : مگر می‌شود ۴۰ میلیارد دلار از یک کانال یا دو کانالی که متهم می‌شود در اختیار فلانی است، کالا وارد کرد؟ حتی در این حجم اسکناس دلار هم بخواهید وارد کنید، نمی‌شود چه برسد به کالا. من این را قبول ندارم.

البته آقای نقدی در زمان آقای احمدی نژاد شد رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر، آقای قالیباف هم در زمان آقای خاتمی، خب یعنی این‌ها خودشان انجام می‌دادند؟ ما ناتوانی، بی‌عرضگی و مسئولیت ناشناسی خودمان را با فرافکنی حل می‌کنیم. راحت‌تر بگویم، یک آبکش درست کرده‌ایم، اگر این را ببندیم، درست می‌شود. اکنون همه می‌خواهند استفاده کنند و در این میان اگر یکی را گفتی نکن، صدایش در می‌آید.

سردار دهقان افزود : می‌خواهم بگویم بده بستان تعریف شده‌ای وجود دارد که رعایت همه را می‌کنند، این کار را نکنیم و بگوییم قانون و رعایت حال مردم را بکنیم، حل می‌شود. در عین حال این را هم بگویم که همواره در همه سیستم‌ها تخلف، قانون‌شکنی ، رانتخواری و رانت‌جویی وجود دارد، مهم این است که شما اجازه ندهید رانتخواری مبنا شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟