قالیباف  در انتخابات ۱۴۰۰ کاندید نیست!

به گزارش رکنا، جعفر راستی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: یک اصلی وجود دارد که همه ما به آن اذعان داریم و آن جمله امام راحل است که فرمودند مردم ما بهتر از مردم عهد رسول الله و حضرت علی(ع) هستند. این اصل در ۴۲ سال گذشته ثابت شده است. مشارکت مردم در انتخابات‌های مختلف گذشته می‌گوید که نباید نگران مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی - معیشتی مردم گفت: در عین حال واقعیت‌های انکارناپذیری در جامعه وجود دارد. مردم ما از نظر معیشت در تنگنا هستند. همه دولتمردان ما در سه قوا، باید دست به دست هم دهند و مزد مردم را پرداخت کنند. نمی‌شود مردم فشارها را تحمل کنند و ما به فکر مردم نباشیم. در مضیقه بودن مردم از واضحات است.

نماینده مردم شبستر در مجلس در مورد پیش بینی‌اش از رقابت نامزدهای انتخاباتی گفت: اصولگرایان و اصلاح طلبان نمی‌خواهند تا آخرین لحظه نامزد اصلی خود را رو کنند چرا که بلندترین دیوارها در این فضای مجازی کشور ما تخریب خواهد شد. دوستان اصلاح طلب و اصولگرای ما نامزد اصلی خود را پشت صحنه نگه داشته‌اند. احتمالا تا یکی دو هفته دیگر نامزد اصلی را معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: روشنگری به عهده رسانه‌ها است. امیدوارم رسانه‌ها بتوانند ضرورت مشارکت را به خوبی تبیین کنند. انقلاب اسلامی بسیاری از سنگرها مثل سنگر علم و سنگر دفاعی – امنیتی را فتح کرده‌ است. سنگر اقتصاد آخرین سنگر دشمن است. امیدواریم مسئولین و مردم دست به دست هم دهند که آخرین قله را فتح کنیم. کشور ما پنجمین کشور ثروتمند جهان است فقط کافی است منابع را به خوبی مدیریت کنیم.

راستی در پایان با اشاره به دعوت ۲۲۰ نماینده مجلس از رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری در مورد پیش بینی‌اش از حضور محمدباقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی گفت: حضور آقای قالیباف را بسیار ضعیف می‌دانم. حضور آیت الله رئیسی را اما جزء واجبات و ملزومات می‌دانیم. ایشان هم مقبولیت اجتماعی دارد و هم توان جمع کردن یک مجموعه جوان و کارآمد برای جبران عقب ماندگی‌ها.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟