پشت پرده کاندیداتوری زودهنگام در انتخابات 1400

به گزارش رکنا، انتخابات1400/علی خضریان افزود : هنوز نامزدهای اصلی وارد صحنه نشده اند. این موضوع نگران کننده‌ای نیست. شاید دلیلش این باشد که جریان شناسی انتخابات برای نامزدهای اصلی شفاف نشده، لذا آنها خیلی ریسک نمی‌کنند و حضور و عدم حضورشان را به این راحتی اعلام نمی کنند، بلکه با تامل بیشتری اقدام می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد : همچنان که در انتخابات گذشته هم همین طور بوده، البته این بار شرایط پیچیده تر است و بخشی از کم شور بودن فضا به خاطر مشکلات معیشتی است که برخی نامزدهای اصلی را با تردید مواجه کرده که آیا می‌توانند مطالبات اجتماعی را پاسخ بدهند یا نه؟

این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: کسانی که فکر می کنند آمدنشان به عرصه انتخابات منوط به آمدن یا نیامدن فرد دیگری است به خاطر روحیه ایثارگری آنها نیست، بلکه پذیرفته‌اند که نسبت به آن فرد اصلح نیستند و همین شروط این را تایید و تاکید می‌کند؛ هرچند ممکن است افراد دیگری معتقد باشند که آنها نه نسبت به یک کاندیدای خاص بلکه نسبت به خیلی‌های دیگر اصلح نیستند. این افراد کسانی هستند که مسئولیتی داشته‌اند اما نتوانسته اند برای معیشت مردم کاری کنند لذا در عرصه عدالت خواهی یک جای کارشان می‌لنگد و در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ندارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟